• An evaluation and prioritisation system for improvement suggestions : a QFD application 

      Τσαλαπάτη, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06)
    • Applied digital marketing strategies in the FMCG sector 

      Tsiona, Georgia; Τσιώνα, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-27)
      Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ενσωματώνεται στον τομέα Fast-Moving Consumable Goods (FCGM) καθώς και να διερευνήσει εφαρμογές που μπορούν να ενισχύσουν ...
    • Artificial intelligence and retail industry 

      Κολοτούρος, Βασίλης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-25)
    • Atmospherics και εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους υγείας 

      Τσαούτου, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-25)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις ασθενών σχετικά με το περιβάλλον εντός του οποίου τους παρασχέθηκαν υπηρεσίες υγείας, το οποίο εντάσσεται στον γενικό όρο atmospherics. Το περιβάλλον αυτό ...
    • Aviation stress management 

      Κωστούρος, Αργύριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Η ιστορία της σύγχρονης αεροπορίας γεννήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου του 1903 με την πρώτη πτήση αεροσκάφους που κατασκεύασαν και πέταξαν οι αδελφοί Wright. Έκτοτε η τεχνολογική πρόοδος στην κατασκευή των αεροσκαφών ήταν ραγδαία ...
    • Aνάλυση τουριστικής κίνησης Ρόδου. Προβλέψεις 

      Ματσίγκος, Ευστάθιος Σ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση του νησιού της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού, καθώς και της εικόνας που παρουσιάζει η τουριστική του κίνηση τα τελευταία χρόνια. Ξεκινώντας από τις ...
    • Aνάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων και αριθμοδεικτών εταιρειών του κλάδου των τηλεπικοινωνίων 

      Μπανταβάνης, Νεκτάριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία με τίτλο ‘Aνάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων και αριθμοδεικτών εταιρειών του κλάδου των τηλεπικοινωνίων’ έγινε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην διοίκηση επιχειρήσεων ...
    • B2B πωλήσεις και η πρακτική τους εφαρμογή στην Yalco 

      Οικονόμου, Νικολέττα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
    • Balanced scorecard : το αποτελεσματικότερο σύστημα αξιολόγησης της επίδοσης των επιχειρήσεων 

      Γορανίτου, Θωμαΐς Π. (2008-11-04)
      Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας γίνεται μια προσπάθεια απόδειξης της Ισοζυγισμένης Κάρτας Αποτελεσμάτων (Balanced Scorecard) ως το πιο αποτελεσματικό σύστημα αξιολόγησης επίδοσης των επιχειρήσεων. Για το ...
    • Behavioral finance and financial planning 

      Φιλίππου, Ελένη - Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Η Παραδοσιακή Χρηματοοικονομική Θεωρία, η οποία κυριαρχούσε επί δεκαετίες, βασίζεται στο υπόδειγμα του ορθολογικού επενδυτή και της αποτελεσματικής αγοράς. Εντούτοις, η πραγματικότητα διαφέρει αρκετά και οι παρελθούσες ...
    • Big data & digital transformation: ανάλυση, εφαρμογή και ωριμότητα οικονομίας και επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά 

      Παναγιώτου, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11-25)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη των Μεγάλων Δεδομένων, η ανάλυση και η ανάπτυξη του πεδίου του ψηφιακού μετασχηματισμού και η κατανόηση του αντίκτυπου των ψηφιακών τεχνολογιών στην καινοτομία των ...
    • Blue ocean strategy : το παράδειγμα της Disney 

      Γαλατσίδα, Βασιλική (2012-02-09)
      Όταν ο ανταγωνισμός σε μια αγορά γίνεται ιδιαίτερα έντονος οι παραδοσιακές στρατηγικές αποδεικνύονται ανεπαρκείς για να εξασφαλίσουν την επιβίωση και την κερδοφορία της επιχείρησης. Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών έχει ...
    • Born digital grown digital, Η περίπτωση των ελληνικών super market στην Ελλάδα 

      Ανδρής, Γιώργος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-05)
    • Brand authenticity and brand empowerment 

      Παπαχρήστου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
      Σε περιόδους όπου επικρατεί αυξημένη αβεβαιότητα, η αυθεντικότητα αποτελεί βασική ανθρώπινη φιλοδοξία, καθιστώντας την ένα βασικό ζήτημα στο σύγχρονο marketing και ένα σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία ενός brand. Παρ’ ...
    • Brand equity: a case study approach 

      Μπουλογεώργου, Ελισάβετ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
      Καθώς η ποιότητα των προϊόντων έγινε πιο τυποποιημένη και η προσφορά άρχισε να υπερβαίνει τη ζήτηση, η λήψη αποφάσεων για τους καταναλωτές έγινε πιο περίπλοκη. Σε αυτό το πλαίσιο, τα εμπορικά σήματα, brand names, διευκόλυναν ...
    • Brand Love: από την αφοσίωση στην ταύτιση 

      Μπρης, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Κεντρικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αγάπης για το εμπορικό σήμα και της σύνδεσης αυτής της έννοιας με την εικόνα, τη δέσμευση και τη συμπεριφορά αγοράς. Η αγάπη για το εμπορικό σήμα είναι μια ...
    • Brand personality destination : the case of Paros 

      Τζουάνη, Ηλιάνα (2010-11-24)
      Ο τουρισμός αποτελεί τη βασική πηγή εσόδων και συναλλάγματος για την Ελλάδα και ίσως τον βασικότερο παράγοντα, ο οποίος μπορεί να συμβάλλει σε περιόδους κρίσεων, όπως αυτήν που διανύουμε στη σημερινή εποχή. Για να γίνει, ...
    • Business plan : μελέτη συνεδριακού - ξενοδοχειακού συγκροτήματος 

      Ντόκορος, Αθανάσιος Α. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)
    • Business plan ξενοδοχείου των Αθηνών στην μετά-Covid-19 εποχή 

      Βησσαρίτη, Ελένη Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-16)
    • Business process reengineering:η εφαρμογή του στις ένοπλες δυνάμεις 

      Δημητρόπουλος, Δημοσθένης Δ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Ο ανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών δύναται να συμβάλλει στη ραγδαία βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας ενός οργανισμού, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες του. Η μεθοδολογική ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»