Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 362-381 από 3314
-
Ανάπτυξη & οικονομοτεχνική αξιολόγηση μεθόδων ανταγωνισμού του all inclusive : περίπτωση της Κω
(2011-11-25)Σήμερα θα λέγαμε ότι η Ελλάδα αποτελεί μια από τις πιο απομακρυσμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Ο τουρισμός χρήζει άμεσου σχεδιασμού στρατηγικού μάνατζμεντ, ώστε να μπορέσει η χώρα να ... -
Ανάπτυξη balance scorecard, ως εργαλείο διοίκησης της στρατηγικής της εταιρείας
(2011-03-28)Η εκπονηθείσα διπλωματική μελέτη έχει ως κύριο στόχο την αναζήτηση, ανάλυση και κριτική αξιολόγηση όλων εκείνων των παραγόντων που διαμορφώνουν βιώσιμη και επιτυχή την υιοθέτηση και εισαγωγή στο εταιρικό πλαίσιο στρατηγικού ... -
Ανάπτυξη ανωτέρων στελεχών σε εταιρίες συμβούλων και ξενοδοχεία : συγκριτική ανάλυση
(2005-01-01)Η εργασία αναλύει την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, αναφορικά με την ανάπτυξη και εκπαίδευση των ανωτέρων στελεχών και του προσωπικού και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις, στους κλάδους των ... -
Ανάπτυξη δραστηριοτήτων πληροφοριακών συστημάτων μιας επιχείρησης από εξωτερικούς συνεργάτες (is outsourcing)
(2005-01-01)Τα τελευταία χρόνια το outsourcing έχει αναδειχθεί σε ένα καίριο ζήτημα στον τομέα της διαχείρισης των πληροφοριακών συστημάτων. Με τον όρο outsourcing πληροφοριακών συστημάτων περιγράφεται η πρακτική με την οποία η ... -
Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προορισμών: η περίπτωση των Λιχάδων - Λιχαδονήσια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η εργασία αυτή, η οποία φέρει τον τίτλο «Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προορισμών: η περίπτωση των Λιχάδων - Λιχαδονήσια», διεκπεραιώθηκε στο πλαίσιο του Γ' εξαμήνου της φοίτησης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος ... -
Ανάπτυξη ενός δημοσίου οργανισμού στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον : η περίπτωση ΟΠΑΠ Α.Ε.
(2010-06-04)Στόχος αυτής της εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας ΕΚΕ και της άσκησης μάρκετινγκ και ο συσχετισμός τους στις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται προσέγγιση των νέων συνθηκών που έχουν ... -
Ανάπτυξη ενός στοχαστικού υποδείγματος εκτίμησης της αξίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η αποτίμηση της αξίας των ιδίων κεφαλαίων των επιχειρήσεων αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και συνάμα σημαντικά θέματα που κυριαρχούν στη σύγχρονη επενδυτική χρηματοοικονομική. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη ... -
Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία περιβαλλοντικά φιλικής ξενοδοχειακής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων επιχειρηματικής ευφυΐας για λήψη διοικητικών αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-27) -
Ανάπτυξη και οικονομοτεχνική αξιολόγηση καινοτόμου ιατροτεχνολογικού προϊόντος στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η εποχή της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης και της τεχνολογικής έξαρσης έχει ευνοήσει την εμφάνιση της καινοτομίας στο χώρο της υγείας και την άμεση πρόσβαση σε καλής ποιότητας προϊόντα που στοχεύουν στην βιωσιμότητα ... -
Ανάπτυξη και σχεδιασμός σταδιοδρομίας : η περίπτωση των αποφοίτων MBA Πανεπιστημίου Πειραιώς
(2007-07-17)Η παρούσα μελέτη εξετάζει την έννοια της σταδιοδρομίας, τα προγράμματα ανάπτυξης σταδιοδρομίας, τις διαδρομές ή μονοπάτια σταδιοδρομίας και την επιτυχία της σταδιοδρομίας των μάνατζερ. Η ανάπτυξη σταδιοδρομίας και ό,τι ... -
Ανάπτυξη και υλοποίηση επιχειρηματικού μοντέλου ανάλυσης και αξιολόγησης επενδύσεων σε νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη επιχειρηματικού μοντέλου ανάλυσης, αξιολόγησης και πρόβλεψης επενδύσεων σε νεοφυείς επιχειρήσεις για όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας της Ελλάδας. ... -
Ανάπτυξη καινοτόμου προϊόντος (σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας) στην ευρωπαϊκή αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ένα καινοτόμο προϊόν, το οποίο απευθύνεται στην Β2Β (Business to Business) αγορά, σχεδιάζεται, παράγεται, προβάλλεται και προωθείται, θα αναφερθούμε στις βασικές έννοιες ... -
Ανάπτυξη λογισμικού στην οργάνωση αποθηκών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-07)Στην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία θα αναλυθούν όλες οι παράμετροι που επηρεάζονται από την έλλειψη οργάνωσης και χωροθέτησης στην ομαλή λειτουργία μιας αποθήκης. Επίσης θα μελετηθούν όλες οι πιθανές απώλειες σε ... -
Ανάπτυξη νέου προϊόντος στην παροχή υπηρεσιών - Διατακτικές σίτισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-07)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση της αγοράς των διατακτικών σίτισης προκειμένου να αναπτυχθεί ένα νέο, σύγχρονο προϊόν στην παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Οι διατακτικές σίτισης προσφέρουν πληθώρα ... -
Ανάπτυξη νέων προϊόντων : παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων
(2006-09-13)Σκοπός της εργασίες είναι να εμβαθύνει στους παράγοντες επιτυχίας των νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων. Οι παράγοντες αυτοί είναι συνυφασμένοι με την διαδικασία Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων (Α.Ν.Π.), ... -
Ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων από φορείς εξωτερικούς του οργανισμού (outsourcing) : η περίπτωση της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας
(2008-11-27)Η είσοδος των πληροφοριακών συστημάτων και ο ρόλος που διαδραματίζουν πλέον στη λειτουργία των σύγχρονων οργανισμών, πέραν των αδιαμφισβήτητα θετικών στοιχείων, έφερε στην επιφάνεια μια σειρά ερωτημάτων, στα οποία θα πρέπει ... -
Ανάπτυξη προτύπου συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης για ένα γενικό ελληνικό νοσοκομείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Στην παρούσα εργασία επιλέχθηκε ο χώρος των υπηρεσιών υγείας ως η βασική περιοχή μελέτης, επειδή είναι ένα σαφές δείγμα στο οποίο ο παροχέας υπηρεσιών μπορεί να ασκήσει or μαντική επίδραση στην ποιότητα του περιβάλλοντος. ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού μάνατζμεντ και απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος - Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι να διερευνηθούν οι βασικές αρχές του στρατηγικού μάνατζμεντ σε σχέση με τη διαμόρφωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τί στρατηγική δηλαδή θα πρέπει να διαμορφώσει ο εκάστοτε ... -
Ανάπτυξη στρατηγικών και στρατηγικό μάνατζμεντ για τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-23)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει περίπτωση φαρμακοβιομηχανίας στην ελληνική αγορά. Η περίπτωση της υπό εξέταση εταιρείας θα αναλυθεί στο θεωρητικό πλαίσιο του στρατηγικού μάνατζμεντ. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται ...