Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 358-377 από 3315
-
Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων για τις χώρες Αζερμπαϊτζάν και Ελλάδα: η περίπτωση των εταιριών ΜΕΤΚΑ & ΑΖΓΥΡ: Σύγκριση οικονομικών καταστάσεων των χωρών, ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων της ΜΕΤΚΑ και της ΑΖΓΟΥΡ και σύγκριση ανάλυση τις αριθμοδείκτες των εταιριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999)Πρωταρχικός σκοπός της έρευνας είναι η ανάπτυξη ενός υποδείγματος νια την ανάλυση των λογιστικών καταστάσεων σε διάφορες χώρες. Η έρευνα εντόπισε είκοσι αριθμοδείκτες των λογιστικών καταστάσεων και τρεις κατηγορίες των ... -
Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων με αριθμοδείκτες Aegean Αirlines 2015-2020
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η χρηματοοικονομική ανάλυση και συνεπώς και η αναφορά της, είναι μια τυπική λογιστική πρακτική που χρησιμοποιεί τις οικονομικές καταστάσεις για να αποκαλύψει εκείνες τις πληροφορίες που είναι χρήσιμες ώστε να βρεθεί η ... -
Ανάλυση, αποτίμηση και αξιολόγηση ναυτιλιακών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης της χρηματοοικονομικής επιστήμης και της μεθόδου της αποτίμησης. Σε μια περίοδο έντονης οικονομικής κρίσης η αποτίμηση της αξίας μιας μετοχής αλλά και ολόκληρης της εταιρείας ... -
Ανάλυση-Προβλέψεις αφίξεων Γάλλων τουριστών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021) -
Ανάπτυξη & οικονομοτεχνική αξιολόγηση μεθόδων ανταγωνισμού του all inclusive : περίπτωση της Κω
(2011-11-25)Σήμερα θα λέγαμε ότι η Ελλάδα αποτελεί μια από τις πιο απομακρυσμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Ο τουρισμός χρήζει άμεσου σχεδιασμού στρατηγικού μάνατζμεντ, ώστε να μπορέσει η χώρα να ... -
Ανάπτυξη balance scorecard, ως εργαλείο διοίκησης της στρατηγικής της εταιρείας
(2011-03-28)Η εκπονηθείσα διπλωματική μελέτη έχει ως κύριο στόχο την αναζήτηση, ανάλυση και κριτική αξιολόγηση όλων εκείνων των παραγόντων που διαμορφώνουν βιώσιμη και επιτυχή την υιοθέτηση και εισαγωγή στο εταιρικό πλαίσιο στρατηγικού ... -
Ανάπτυξη ανωτέρων στελεχών σε εταιρίες συμβούλων και ξενοδοχεία : συγκριτική ανάλυση
(2005-01-01)Η εργασία αναλύει την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, αναφορικά με την ανάπτυξη και εκπαίδευση των ανωτέρων στελεχών και του προσωπικού και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις, στους κλάδους των ... -
Ανάπτυξη δραστηριοτήτων πληροφοριακών συστημάτων μιας επιχείρησης από εξωτερικούς συνεργάτες (is outsourcing)
(2005-01-01)Τα τελευταία χρόνια το outsourcing έχει αναδειχθεί σε ένα καίριο ζήτημα στον τομέα της διαχείρισης των πληροφοριακών συστημάτων. Με τον όρο outsourcing πληροφοριακών συστημάτων περιγράφεται η πρακτική με την οποία η ... -
Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προορισμών: η περίπτωση των Λιχάδων - Λιχαδονήσια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η εργασία αυτή, η οποία φέρει τον τίτλο «Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προορισμών: η περίπτωση των Λιχάδων - Λιχαδονήσια», διεκπεραιώθηκε στο πλαίσιο του Γ' εξαμήνου της φοίτησης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος ... -
Ανάπτυξη ενός δημοσίου οργανισμού στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον : η περίπτωση ΟΠΑΠ Α.Ε.
(2010-06-04)Στόχος αυτής της εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας ΕΚΕ και της άσκησης μάρκετινγκ και ο συσχετισμός τους στις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται προσέγγιση των νέων συνθηκών που έχουν ... -
Ανάπτυξη ενός στοχαστικού υποδείγματος εκτίμησης της αξίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η αποτίμηση της αξίας των ιδίων κεφαλαίων των επιχειρήσεων αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και συνάμα σημαντικά θέματα που κυριαρχούν στη σύγχρονη επενδυτική χρηματοοικονομική. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη ... -
Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία περιβαλλοντικά φιλικής ξενοδοχειακής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων επιχειρηματικής ευφυΐας για λήψη διοικητικών αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-27) -
Ανάπτυξη και οικονομοτεχνική αξιολόγηση καινοτόμου ιατροτεχνολογικού προϊόντος στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η εποχή της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης και της τεχνολογικής έξαρσης έχει ευνοήσει την εμφάνιση της καινοτομίας στο χώρο της υγείας και την άμεση πρόσβαση σε καλής ποιότητας προϊόντα που στοχεύουν στην βιωσιμότητα ... -
Ανάπτυξη και σχεδιασμός σταδιοδρομίας : η περίπτωση των αποφοίτων MBA Πανεπιστημίου Πειραιώς
(2007-07-17)Η παρούσα μελέτη εξετάζει την έννοια της σταδιοδρομίας, τα προγράμματα ανάπτυξης σταδιοδρομίας, τις διαδρομές ή μονοπάτια σταδιοδρομίας και την επιτυχία της σταδιοδρομίας των μάνατζερ. Η ανάπτυξη σταδιοδρομίας και ό,τι ... -
Ανάπτυξη και υλοποίηση επιχειρηματικού μοντέλου ανάλυσης και αξιολόγησης επενδύσεων σε νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη επιχειρηματικού μοντέλου ανάλυσης, αξιολόγησης και πρόβλεψης επενδύσεων σε νεοφυείς επιχειρήσεις για όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας της Ελλάδας. ... -
Ανάπτυξη καινοτόμου προϊόντος (σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας) στην ευρωπαϊκή αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ένα καινοτόμο προϊόν, το οποίο απευθύνεται στην Β2Β (Business to Business) αγορά, σχεδιάζεται, παράγεται, προβάλλεται και προωθείται, θα αναφερθούμε στις βασικές έννοιες ... -
Ανάπτυξη λογισμικού στην οργάνωση αποθηκών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-07)Στην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία θα αναλυθούν όλες οι παράμετροι που επηρεάζονται από την έλλειψη οργάνωσης και χωροθέτησης στην ομαλή λειτουργία μιας αποθήκης. Επίσης θα μελετηθούν όλες οι πιθανές απώλειες σε ... -
Ανάπτυξη νέου προϊόντος στην παροχή υπηρεσιών - Διατακτικές σίτισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-07)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση της αγοράς των διατακτικών σίτισης προκειμένου να αναπτυχθεί ένα νέο, σύγχρονο προϊόν στην παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Οι διατακτικές σίτισης προσφέρουν πληθώρα ... -
Ανάπτυξη νέων προϊόντων : παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων
(2006-09-13)Σκοπός της εργασίες είναι να εμβαθύνει στους παράγοντες επιτυχίας των νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων. Οι παράγοντες αυτοί είναι συνυφασμένοι με την διαδικασία Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων (Α.Ν.Π.), ...