Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 34-53 από 3303
-
Cryptocurrency and DeFi : ο αναδυόμενος κόσμος της αποκεντρωμένης χρηματοδότησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-26)Οι πολύ πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία της πληροφορικής οδήγησαν στην δημιουργία των κρυπτονομισμάτων(cryptocurrency) και εν συνεχεία της αποκεντρωμένης χρηματοδότησης (Decentralized Finance - DeFi). Τα κρυπτονομίσματα ... -
Customer Relationship Management (CRM) : αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις
(2007-06-19)Η ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που συντελέστηκε κατά τις τελευταίες δύο δεκαετίες λόγω της παγκοσμιοποίησης, της όξυνσης του ανταγωνισμού και της ανάπτυξης του Διαδικτύου δημιούργησε στον επιχειρηματικό ... -
Customer relationship management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή.
(2002-12-01)Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιαστούν τα οφέλη του CRM και συνεπώς να διαφανούν τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις προκειμένου να το υϊοθετήσουν. Παράλληλα ο στόχος είναι να αποσαφηνιστούν, όσο αυτό είναι εφικτό, τα ... -
Customer relationship management και συστήματα διαχείρισης ποιότητας – σύγκριση διαθέσιμων λογισμικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Τη σημερινή εποχή οι εταιρείες ανταγωνίζονται για να εξυπηρετήσουν με το καλύτερο τρόπο τους πελάτες τους. Σημαντικό για τις επιχειρήσεις είναι να έχουν ένα σύστημα εξυπηρέτησης που να τους προσδίδει κύρος. Μια ... -
Customer-led lean operations and tools
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Darkweb και κρυπτονομίσματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021) -
Destination marketing – Μάνη : ένας αναδυόμενος τουριστικός προορισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Development of marketing plan, with focus to brand refreshment & repositioning - Application to a Greek importing company
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να μελετήσει τον κλάδο των κλιματιστικών στην Ελλάδα και, περαιτέρω, να προτείνει τρόπους ώστε να επιτευχθεί η ομαλή επανατοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά από νέο διανομέα. ... -
Diffusion of Enterprise Risk Management in Greek companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-22) -
Digital banking & financial technology
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-10)Ο τραπεζικός κλάδος συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στον ψηφιακό μετασχηματισμό για διάφορους λόγους. Το βασικό όφελος είναι ότι μπορεί να βοηθήσει τις τράπεζες να αυξήσουν τη λειτουργική τους αποδοτικότητα και ... -
Digital marketing - H περίπτωση του instagram
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Digital marketing και branding σε εταιρείες τεχνολογίας και μόδας : μια εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Ο κλάδος του ψηφιακού μάρκετινγκ και του branding εξελίσσεται ολοένα και παραπάνω τα τελευταία χρόνια, έχοντας επηρεάσει και αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να σχολιάσει ... -
Digital pharmaceutical marketing : from OTC (over the counter) to OTK (over the keyboard)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-26) -
Dynagas LTD : χρηματοοικονομική ανάλυση επιχειρήσεων στον κλάδο της ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-16)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάλυση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων της Dynagas LTD κατά την διάρκεια της τελευταίας πενταετίας . Στο πρώτο κομμάτι γίνεται μία εκτενής ανάλυση των πετρελαϊκών κρίσεων που έχει ... -
E-banking (online banking) & ασφαλείς πληρωμές
(2013-05-02)Η παρούσα εργασία, έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει την ηλεκτρονική τραπεζική στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Να παραθέσει τα πλεονεκτήματα και, τα μειονεκτήματα της ηλεκτρονικής τραπεζικής, τους κινδύνους που ... -
E-marketing εταιρίας παροχής υπηρεσιών ιστοχώρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα διπλωματική διατριβή, έχει ως θέμα το e-marketing. Αναλύονται οι τρόποι και τα εργαλεία τα οποία μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει προκειμένου να ασκήσει την πολιτική marketing στο διαδίκτυο. Λόγω της ... -
e-satisfaction : ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet
(2009-12-01)Δεδομένης της περιορισμένης βιβλιογραφίας σε σχέση με την ικανοποίηση του καταναλωτή από αγορές μέσω Internet (e-satisfaction), στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διακρίβωση των παραγόντων εκείνων που επηρεάζουν την ... -
Earnings management και χρηματοπιστωτικό σύστημα : η περίπτωση των ΗΠΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας έγινε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών “Διοίκηση των Επιχειρήσεων (MBA)” του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αντικείμενο της μελέτης αυτής αποτελεί η Διαχείριση κερδών ... -
Eco-fashion : επιχειρηματικά μοντέλα βιώσιμης ανάπτυξης στη βιομηχανία ένδυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Κύριος στόχος της εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη επιχειρηματικών μοντέλων βιώσιμης ανάπτυξης τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της βιομηχανίας παραγωγής ενδυμάτων. Αρχικά ... -
Economic analysis and behavioral economics of plea bargaining
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-07)