Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 2363-2382 από 3315
-
Πληροφοριακά συστήματα στον τουρισμό
(2012-11-26)Ο τουριστικός κλάδος εξαρτάται και στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, τα πληροφοριακά συστήματα και το Διαδίκτυο, τα οποία έχουν μεταβάλει ριζικά την παγκόσμια τουριστική ... -
Πληροφοριακά συστήματα στον τουριστικό τομέα : εφαρμογή σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων του νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)Η παρούσα εργασία εξετάζει τα πληροφορικά συστήματα των τουριστικών πρακτορείων-αεροπορικών εταιρειών και των ξενοδοχείων, την ιστορία τους και την εξέλιξη τους με το πέρασμα του χρόνου αλλά και στο πώς εφαρμόζονται αυτά ... -
Πληροφοριακά συστήματα υγείας
(2014-09-30)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η τεχνολογία των Πληροφοριακών Συστημάτων Υγείας. Ο σκοπός της είναι η γενική αναφορά στα Πληροφοριακά Συστήματα Υγείας, η εισαγωγή στο περιβάλλον τους, η μελέτη της έννοιας και της ... -
Πληροφοριακά συστήματα, συστήματα Social CRM, η σχέση τους με το marketing και η χρήση τους στα ξενοδοχεία της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη του βαθμού εξοικείωσης των υπαλλήλων που υπηρετούν σε ξενοδοχεία των Αθηνών με τον όρο και τα συστήματα CRM και παράλληλα διερευνάται η πολιτική που υιοθετούν οι ξενοδοχειακές ... -
Πληροφοριακή ασυμμετρία και γενικοί όροι συναλλαγών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Τι είμαστε όταν αποφασίζουμε; Γνωστικοί και λογικοί σε αλάθητο βαθμό ή παράλογα όντα που προσπαθούν να κατοχυρώσουν το σήμερα με ό,τι κόστος συνεπάγεται αυτό, πιστεύοντας ότι μια τέτοια θυσία αποτελεί ένα βήμα κατάκτησης ... -
Ποιότητα ζωής : δείκτες αξιολόγησης και έρευνα στην Ελλάδα
(2006-07-04)Οι κύριοι στόχοι της εργασίας είναι αφενός η περιγραφή του υφιστάμενου στην Ελλάδα, πλαισίου έρευνας, συλλογής και χρήσης δεικτών που συνδέονται με την ποιότητα ζωής (φορείς διεξαγωγής ερευνών, δείκτες που συλλέγονται, ... -
Ποιότητα παροχής τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις.
(2002-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την ποιότητα παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις. -
Ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο: μια μελέτη περιπτώσεως.
(2001-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο χώρο της Νέας Οικονομίας. Παραθέτονται και αναλύονται συγκεκριμένα, οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας «Ασυνήθιστες ... -
Ποιότητα στη διαδικασία ανάπτυξης καινοτομικών ιδεών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η ιστορία διακρίνεται για τον πλούτο της προσφερόμενης σκέψης και του τρόπου ερμηνείας διαφόρων φιλοσοφικών και επιστημονικών θεμάτων. Οι θέσεις του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Αρχιμήδη και όλων εκείνων που μας έκαναν ... -
Ποιότητα στη φαρμακευτική βιομηχανία: η περίπτωση των εργαλείων σχεδιασμού προϊόντων και υπηρεσίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)Ο όρος φαρμακευτική βιομηχανία ουσιαστικά εμφανίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα µε την παρασκευή και την ευπορία της ασπιρίνης από την εταιρεία Bayer. Από τότε η φαρμακοβιομηχανία στηρίχθηκε ουσιαστικά στην ανακάλυψη νέων ... -
Ποιότητα στις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου: διακριτικά γνωρίσματα στο διαδίκτυο.
(2002-12-01)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παραθέσει τα σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία του Internet στο χώρο των οικονομικών συναλλαγών δίνοντας έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. ΄Οσον αφορά τη διάρθρωση ... -
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ... -
Ποιότητα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης και κόστος διασφάλισής της
(2003-12-01)Βασικός σκοπός της εργασίας αυτής, είναι να αποτυπώσει την ανάγκη για ποιότητα της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Παράλληλα, επιχειρείται η σύνδεση των διαδικασιών ... -
Ποιότητα τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και μέθοδοι αξιολόγησης
(2007-07-03)This dissertation deals with the concept of Quality of service in telecommunications and the methods the latter can be assessed. The notion of quality and its different aspects and characteristics is the starting point in ... -
Ποιότητα της προσφερόμενης μεταφορικής υπηρεσίας. Η ικανοποίηση των τουριστών από τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο για την ελληνική οικονομία. Εκτός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οι επιχειρήσεις μεταφοράς ... -
Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών στο νησί της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών στη Νάξο μέσα από το εξής ερευνητικό πλαίσιο: τουριστικό μάρκετινγκ - μάρκετινγκ υπηρεσιών - ποιότητα υπηρεσιών. -
Ποιότητα υπηρεσιών : εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα
(2004-01-01)Το τραπεζικό σύστημα σήμερα βρίσκεται στον πυρήνα ποικίλων αλλαγών και ραγδαίων εξελίξεων. Η απελευθέρωση των αγορών, η προσφορά πληθώρας προϊόντων και υπηρεσιών, η διευρυμένη χρήση της τεχνολογίας και η παγκοσμιοποίηση ... -
Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία : η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου
(2004-01-01)Η παρούσα έρευνα ασχολείται με θέματα ποιότητας υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία και εξειδικεύεται στην περίπτωση του ξενοδοχείου «Grecotel Agapi Beach» («G.A.B.»). Παρά το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο ... -
Ποιότητα υπηρεσιών σε μουσεία: μελέτη περίπτωσης το Μουσείο της Ακρόπολης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η έννοια της ποιότητας υπηρεσιών σε μουσεία, τι συνεπάγεται δηλαδή η ποιότητα στην κάθε παράμετρο λειτουργίας ενός μουσείου. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων
(2005-12-01)Η εμπειρική έρευνα της εργασίας αυτής διεξάγεται στο τμήμα Food & Beverage όλων των ξενοδοχείων της αλυσίδας Aldemar. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί το ποιοι παράγοντες θεωρούνται ως οι πιο σημαντικοί από τους εργαζόμενους ...