Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1632-1651 από 3315
-
Κανονιστική συμμόρφωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-23)Η παρούσα διπλωματική με τίτλο «Κανονιστική Συμμόρφωση» αποτελεί μια προσπάθεια καταγραφής των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και της σημασίας της Κανονιστικής Συμμόρφωσης για την επιχείρηση στο σύγχρονο περιβάλλον. Οι ... -
Κανονιστική συμμόρφωση στο τραπεζικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει το κοινωνικό, πολιτικό, τραπεζικό, επιχειρηματικό σύστημα της χώρας. Όσον αφορά τον εγχώριο τραπεζικό κλάδο, έχει δεχθεί ένα ισχυρό πλήγμα ... -
Κανονιστικοί και νομοθετικοί περιορισμοί στην επικοινωνία στην Ελλάδα και η επίδρασή τους στην εμπορική πολιτική στον κλάδο των μέσων μαζικής ενημέρωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-29)Ο καθορισμός ενός κανονιστικού πλαισίου σε ένα χώρο διαπάλης ατομικών ελευθεριών, όπως ο χώρος της διαφήμισης και της επικοινωνίας, ήταν πάντα δυσχερής. Παρά την θέσπιση κανόνων στο χώρο της διαφήμισης στην χώρα μας, ήδη ... -
Καρτέλ κατά την διενέργεια δημοσίων διαγωνισμών μέσα από την επισκόπηση της ελληνικής και της ενωσιακής νομολογίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-04)Η αυτόνομη και ανεξάρτητη δράση κάθε οικονομικού φορέα εντός της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται συνιστά απαίτηση τόσο των περί ανταγωνισμού διατάξεων, όσο και των διατάξεων του δικαίου για τις δημόσιες συμβάσεις. ... -
Κατάρτιση marketing plan επιχείρησης στον κλάδο των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-25)Η πτηνοτροφία στην Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγροτικής οικονομίας και αντιπροσωπεύει σήμερα το 5% της συνολικής αξίας της αγροτικής παραγωγής. Ιστορικά, η πτηνοτροφία, από την αρχαιότητα παρείχε ... -
Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan). Μελέτη περίπτωσης : διαφημιστική εταιρεία
(2012-02-08)Το προτεινόμενο επιχειρηματικό σχέδιο με τον τίτλο OTHERVISION, έχει ως αντικείμενο την επέκταση των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών που δραστηριοποιείται στην αγορά της Βορείου Ελλάδος, με ... -
Καταγραφή και ανάλυση ενεργειακής συμπεριφοράς καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Καταγραφή και ανάλυση της εφαρμογής εργαλείων καινοτομίας στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ο σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι να φέρει σε επαφή τον αναγνώστη πρώτον με διάφορα εργαλεία διοίκησης τα οποία έχουν γίνει ευρύτερα γνωστά μέσα από την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε διάφορες ... -
Καταγραφή κόστους ποιότητας και συνεχής βελτίωση απόδοσης στο πλαίσιο εφαρμογής κοστολόγησης με βάση τις δραστηριότητες (ABC): ανάλυση περίπτωσης σε εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών λογισμικού.
(2001-12-01)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΜΠΣ.ΔΟΠ) του Πανεπιστήμιου Πειραιώς. Αντικείμενο της είναι η διερεύνηση των περιορισμών και των προϋποθέσεων ... -
Καταναλωτές και κοινωνικά δίκτυα: η αλληλεπίδραση τους στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Το παραδοσιακό φυσικό κατάστημα και η αυτοπρόσωπη παρουσία σε αυτό τόσο του πωλητή όσο και του καταναλωτή, έχει πλέον υποκατασταθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία επιτρέπουν την απομακρυσμένη ... -
Καταναλωτικές και επενδυτικές συμπεριφορές σε περιόδους κρίσεων Μελέτη περίπτωση COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-18)Στην Ευρώπη η ταχεία εξάπλωση της νέας πανδημίας COVID-19 προκάλεσε υψηλό επίπεδο δυναμικής σύνδεσης μεταξύ των διεθνών χρηματιστηρίων, πρωτοφανή διακοπή των αποδόσεων των χρηματιστηρίων και αύξηση της οικονομικής ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στην οικονομική κρίση : μια πειραματική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της τάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα, ανάλογα με τον τρόπο που αυτά εκτίθενται στα ράφια των super markets. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκε το πώς αντιλαμβάνονται ... -
Καταναλωτική συνέπεια και συμμόρφωση στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Κατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή
(2011-10-24)Το θέμα των χορηγιών κατά καιρούς έχει απασχολήσει πολλούς ερευνητές καθότι τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι συγχέουν την διαφήμιση και την προώθηση πωλήσεων με την χορηγία. ... -
Κατανοώντας τα χρήματα από την οπτική των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Η εργασία αυτή εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά αντιλαμβάνονται τα χρήματα και την αξία αυτών. Έχει σαν βασικό της στόχο να δείξει την αντίληψη από μεριάς παιδιών (κυρίως της πρώτης σχολικής ηλικίας) της έννοιας ... -
Κατανοώντας την αγοραστική εμπειρία μέσα από το αγοραστικό ταξίδι. Περίπτωση κλάδου super market
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)H συγκεκριμένη διπλωματική εργασία με θέμα: Κατανοώντας την αγοραστική εμπειρία μέσα από το αγοραστικό «ταξίδι» - Περίπτωση κλάδου super market., πραγματεύεται τη σημασία που θα πρέπει να δίνεται από τις επιχειρήσεις στα ... -
Κεντρική εταιρική στρατηγική : σχέσεις και αντιθέσεις με στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την σχέση, καθώς και το ρόλο τον οποίο διαδραματίζουν το στρατηγικό μάνατζμεντ και το στρατηγικό μάρκετινγκ στον δρόμο προς τη θεμελίωση του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. ... -
Κερδοσκοπικές φούσκες και χρηματοπιστωτικές κρίσεις
(2014-07-15)Οι χρηματοπιστωτικές κρίσεις αλλά και οι κερδοσκοπικές φούσκες είναι ένα φαινόμενο στη σύγχρονη οικονομική ιστορία που προκαλεί θαυμασμό αλλά και φόβο. Έχουν παρατηρηθεί κερδοσκοπικές φούσκες σε διάφορους τομείς της ... -
Κεφάλαια υψηλού επιχειρηματικού κινδύνου
(2006-04-10)Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι από την μία να γίνει μια λεπτομερής παρουσίαση και ανάλυση του χρηματοοικονομικού εργαλείου επένδυσης με τον όρο Κεφάλαια Υψηλού Επιχειρηματικού Κινδύνου (ΚΥΕΚ) ή διαφορετικά Venture ... -
Κεφαλαιακή διάρθρωση : κόστος κεφαλαίου & τιτλοποίηση υποχρεώσεων εταιριών. Ανάλυση της κεφαλαιακής διάρθρωσης, ερμηνεία και τρόποι υπολογισμού του κόστους κεφαλαίου και η μέθοδος της τιτλοποίησης υποχρεώσεων εταιρειών ως μέσο άντλησης κεφαλαίων καθώς και καταγραφή των απαιτούμενων διαδικασιών για την πραγματοποίηση αυτής
(2008-01-29)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι, μέσα από την ανάλυση ερμηνεία και εφαρμογή θεωριών, απόψεων και τοποθετήσεων, να σταθμιστούν και να υπολογιστούν παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική δραστηριότητα και ...