Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1430-1449 από 3303
-
Η σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει πόσο σημαντικό είναι το συναίσθημα στην αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα στην εργασία. Ο αντικειμενικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας δεν ... -
Η σημασία των εκδηλώσεων ως εργαλείο επικοινωνίας στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου προγράμματος marketing
(2007-11-26)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναγνωριστεί η σημασία των εκδηλώσεων ως εργαλείο επικοινωνίας μέσα από ένα εύρος κλάδων και να αναγνωριστεί η χρήση τους μέσα από τις αρχές του experiential marketing (μάρκετινγκ μέσω ... -
Η σημασία των πολιτικών διαχείρισης ενέργειας στις σύγχρονες επιχειρήσεις και την πράσινη ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07) -
Η σκοτεινή προσωπικότητα στον χώρο εργασίας : μελέτη περιπτώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Ο βασικός σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση της συμπεριφοράς των σκοτεινών προσωπικοτήτων. Η ανάλυση των χαρακτηριστικών της σκοτεινής τριάδας (μακιαβελισμός, ναρκισσισμός, ψυχοπάθεια), αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον με ... -
Η σταθμισμένη κάρτα στοχοζυγίου (Balanced Scorecard) και η συμβολή της στην ανάπτυξη της στρατηγικής της επιχείρησης
(2007-02-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταδείξει τη σηµασία του µοντέλου της Σταθµισµένης Κάρτας Στοχοζυγίου (Balanced Scorecard) στη λειτουργία της σύγχρονης επιχείρησης, στην αποτελεσµατική παρακολούθηση της πορείας της ... -
Η στρατηγική των πολυεθνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(2009-11-27)Στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια να αποτυπωθούν οι στρατηγικές των πολυεθνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, δεδομένου ότι η πολυεθνική επιχείρηση δρα σε ένα περιβάλλον πολύπλοκο και ο απώτερος σκοπός ... -
Η στρατηγική ανάλυση του κλάδου του καφέ και οι συνέπειες της πανδημίας ως παράγοντας του εξωτερικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09-24)Ο καφές αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο. Παρ’ ότι χαρακτηρίζεται ως ένα αγαθό πρώτης ανάγκης με μικρά περιθώρια μεταβολής της ζήτησης, ο σχετικός κλάδος δεν θα μπορούσε ... -
Η στρατηγική ανάπτυξη ενός οργανισμού κοινωνικού ενδιαφέροντος μέσω καινοτόμων δραστηριοτήτων
(2013-06-04)Στην παρούσα εργασία, έγινε μία προσπάθεια να διερευνηθεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται μία επιχείρηση και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την πορεία της. Η διερεύνηση αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα από την ... -
Η στρατηγική για την εφαρμογή τεχνικών διοίκησης ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) στις επιχειρήσεις : η στρατηγική για την επιλογή προμηθευτών με βάση τις αρχές της ΔΟΠ
(2006-04-10)Η διπλωματική εργασία αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος επιχειρείται να αποσαφηνιστεί ο όρος στρατηγική και η σπουδαιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης της αλλά και οι έννοιες της ποιότητας, της Διοίκησης ... -
Η στρατηγική διαχείρισης των καθυστερήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-11)Ο ερευνητικός σκοπός της παρούσας εργασίας σχετίζεται με ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία τα τελευταία χρόνια, αυτό της διαχείρισης των μη εξυπηρετούμενων δανείων. Η αποτελεσματική ... -
Η στρατηγική διοίκησης ολικής ποιότητας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
(2002-12-01)Στην εργασία αυτή γίνεται ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως μορφή στρατηγικής – εφαρμογή της σε Ελληνικές Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και αποτελεσματικότητα ως προς τους λόγους εφαρμογής – Δημιουργία προτύπου για ... -
Η στρατηγική προσέγγιση της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και η επίδρασή της στην οργανωσιακή επίδοση - ο ρόλος της εταιρικής κουλτούρας
(2014-11-28)Η παρούσα εργασία εστιάζει στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει το ανθρώπινο δυναμικό στη διαμόρφωση διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος κυρίως λόγω των ιδιαίτερων άυλων χαρακτηριστικών του (γνώσεις, δεξιότητες ... -
Η στρατηγική σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : παρουσίαση του ρόλου της εφοδιαστικής αλυσίδας και ανάλυση της σημασίας των δραστηριοτήτων της για τη δημιουργία δεξιοτήτων και ικανοτήτων που θα συμβάλλουν στην επίτευξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2006-08-10)Η παρούσα εργασία αναπτύσσει τη στρατηγική σημασία και το ρόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία σαν μία λειτουργική δραστηριότητα έχει σκοπό την υποστήριξη της επιχειρηματικής και κατά συνέπεια της επιχειρησιακής ... -
Η στρατηγική σημασία των CRS στην διανομή του τουριστικού προϊόντος : η συνεισφορά των CRS στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα τουριστικά γραφεία της Αττικής
(2007-08-27)Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως θέμα τη στρατηγική σημασία των CRS στην διανομή του τουριστικού προϊόντος. Αναλυτικότερα η έρευνα στηρίχτηκε σε προσεχτικά σχεδιασμένα ερωτηματολόγια, τα οποία είχαν ως σκοπό να δείξουν ποιες ... -
Η στρατηγική στον κλάδο νέων τεχνολογιών στην Ελλάδα: θεωρία στρατηγικής. Ανάπτυξη θεωρίας στρατηγικής και διαχρονική εξέλιξή της μέχρι σήμερα. Ανάλυση ερωτηματολογίου στρατηγικής από επιχειρήσεις νέας τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση γενικών θεωρήσεων της Στρατηγικής Διοίκησης καθώς και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας έρευνας ερωτηματολογιού, σχετικά με τη στρατηγική, η οποία αναφέρεται στον κλάδο των ... -
Η στρατηγική της Imperial Tobacco Hellas και η διαμόρφωση του μίγματος προβολής της με τα νέα δεδομένα απαγόρευσης της προώθησης και διαφήμισης των καπνικών προϊόντων
(2012-04-04)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί τόσο σε βιβλιογραφικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο ο κλάδος της καπνοβιομηχανίας καθώς επίσης και η στρατηγική και το μίγμα προβολής της Imperial Tobacco Hellas, μίας από τις ... -
Η στρατηγική της Tasty Foods ΑΒΓΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η στρατηγική της διοίκησης ανθρώπινων πόρων : ο ρόλος της εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις
(2008-07-16)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν πάσης φύσεως ζητήματα και προκλήσεις, όπως αυτές ανακύπτουν από το σύγχρονο επιχειρηματικό και επιχειρησιακό περιβάλλον στην χώρα μας - αλλά και ... -
Η στρατηγική της εξωτερίκευσης υπηρεσιών της σύγχρονης επιχείρησης και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10-07) -
Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή
(2010-06-21)Η μελέτη αυτή διαπραγματεύεται τα στοιχεία εκείνα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διαμόρφωση της στρατηγικής της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής). Στη συνέχεια αφού αναλυθούν όλες οι “δυνάμεις” ...