Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1205-1224 από 3303
-
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στις φαρμακοβιομηχανίες: η εξέλιξη των ελληνικών φαρμακοβιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην Ελλάδα, το φάρμακο είναι κοινωνικό αγαθό και αυτό σημαίνει ότι επηρεάζεται άμεσα από τα πληθυσμιακά δεδομένα της. Για τη σωστή παραγωγή και διάθεση των φαρμάκων στο καταναλωτικό κοινό, οι φαρμακοβιομηχανίες οφείλουν ... -
Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως προϋπόθεση για την θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων
(2008-02-14)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο, που μπορεί να διαδραματίσει η διοίκηση ολικής ποιότητας και οι αρχές της, στην επιτυχή διαμόρφωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ... -
Η διοίκηση του κόστους και ο καταμερισμός του στο τομέα των τηλεπικοινωνιών : η περίπτωση του ΟΤΕ
(2008-01-18)Υπό το πρίσμα της σύγκλισης των τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνίας η δυνατότητα της ενοποίησης των τηλεπικοινωνιακών δικτύων επιτρέπει τη σύνθεση και προσφορά νέων τηλεπικοινωνιακών προϊόντων και υπηρεσιών δικτύων. ... -
Η έννοια της διαδρομής ως αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας και η συμπεριφορά του ταξιδιώτη κατά τη διάρκεια αυτής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην κατανόηση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς ορισμένων τουριστών οι οποίοι επιλέγουν να μετακινηθούν σε διαφορετικά μέρη σε ένα ταξίδι τους και δεν παραμένουν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό. Πιο ... -
Η έννοια της επιχειρηματικότητας και οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(2014-09-09)Η επιχειρηματικότητα αποτελεί αδιαμφισβήτητα κρίσιμο παράγοντα όσον αφορά στη μελλοντική οικονομική ανάπτυξη και στη δημιουργία θέσεων εργασίας στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Καταλυτικός, όμως, είναι και ο ρόλος ... -
Η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης : η εφαρμογή της στον κλάδο δομικών υλικών, εξελίξεις και προοπτικές
(2006-11-21)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αναφέρεται ως μία έννοια κατά την οποία οι εταιρείες εντάσσουν εθελοντικά, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής τους λειτουργίας, δραστηριότητες κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα που υπερβαίνουν ... -
Η έννοια του καταναλωτή στο Ν.2251/1994 μετά την τροποποίηση του Ν.4512/2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-19) -
Η έρευνα και ανάπτυξη και η κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων μέσω πατέντων : θεωρητική προσέγγιση της έννοιας της έρευνας και ανάπτυξης, ανάλυση θεμάτων που αφορούν το ρόλο και τη διαχείρισή της και εκτενής αναφορά στην προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων που προκύπτουν από την πραγματοποίηση της
(2007-07-13)Η καινοτομία στη σκέψη και στην πράξη αποτελεί διαχρονικά τον τρόπο με τον οποίο προχωρά μπροστά ο άνθρωπος, βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής του. Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον των συνεχών αλλαγών και του ... -
Η εγκατάσταση και η μετεγκατάσταση των εταιριών στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει το νομοθετικό πλαίσιο που περιβάλλει το φλέγον ζήτημα της εγκατάστασης και μετεγκατάστασης των εταιριών στις χώρες της Ε.Ε. Σκοπός του παρόντος πονήματος είναι η ... -
Η είσοδος και η δραστηριοποίηση των ελληνικών τραπεζικών επιχειρήσεων στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης
(2007-01-24)Οι ανταγωνιστικές δυνάµεις που αναπτύσσονται στο πλαίσιο της σύγχρονης διεθνοποιηµένης επιχειρηµατικής πραγµατικότητας, σε συνδυασµό µε τη σταδιακή ωρίµανση της τραπεζικής αγοράς, οδήγησαν τις ελληνικές τράπεζες στην ... -
Η εικόνα και η δημοφιλία του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα σήμερα, μια μελέτη φιλάθλων και καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τον βαθμό της δημοφιλίας και της εικόνας του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ Ελλάδος. Για να γίνει αυτό μελετήθηκαν μεταξύ άλλων κατά πόσο το πρωτάθλημα είναι ... -
Η εικόνα της οδικής ασφάλειας στη νησιωτική Ελλάδα για τον τουρίστα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των τροχαίων ατυχημάτων που λαμβάνουν χώρα στην ελληνική επικράτεια και ιδιαίτερα στις περιοχές που παρατηρεί- ται έντονη τουριστική κίνηση από αλλοδαπούς επισκέπτες, ... -
Η εισαγωγή πρακτικών εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας (CSR) σε επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας που αναπτύσσουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της μελέτης των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ... -
Η εισαγωγή του ελέγχου απάτης στο σύστημα εσωτερικού ελέγχου
(2008-01-29)Στα παλαιότερα έτη ο όρος που χρησιμοποιούσαν οι αναλυτές για την σημερινή έννοια της απάτης ήταν «Έγκλημα του άσπρου κολάρου. Οι λόγοι που οδηγούν κάποιο στην απάτη μέσα σε ένα οργανισμό είναι φυσικά τα προσωπικά του ... -
Η εισαγωγή του μοντέλου ελεγκτικού κινδύνου στη διαδικασία ελέγχου
(2008-09-08)Η λέξη κίνδυνος είναι πλέον παρούσα σε κάθε έκφανση της οικονομίας και της επιχείρησης και δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί από την ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας, αφού πλέον αποτελεί έναν αποδεκτό όρο ... -
Η εισαγωγή των μεθόδων του new public management στην ελληνική δημόσια διοίκηση
(2014-10-14)Η δημόσια διοίκηση και ο δημόσιος τομέας αμφισβητούνται ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης αλλά και των αδυναμιών της δημόσιας διοίκησης, μιας και για δεκαετίες δεν είχε δοθεί η απαραίτητη ... -
Η εκτίμηση του κύκλου ζωής του μαρμάρου και η συσχέτιση του με την ποιότητα του περιβάλλοντος.
(2002-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εκτίμηση του κύκλου ζωής του μαρμάρου και τη συσχέτισή του με την ποιότητα του περιβάλλοντος. Το αντικείμενό της θεωρείται πολύ επίκαιρο, αφού αφορά ένα θέμα υψίστης σημασίας ... -
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ... -
Η εμπορική στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο παγκόσμιο σκηνικό.
(2002-12-01)Σκοπός της εργασίας είναι να γίνει μια αναφορά στην εμπορική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να γίνει κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας της στο σύγχρονο παγκόσμιο περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώνεται από την τάση της ... -
Η ενίσχυση της υπεραξίας της επωνυμίας (brand equity) στις επαγγελματικές ποδοσφαιρικές ομάδες: η περίπτωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την έννοια της «υπεραξίας της επωνυμίας», ειδικότερα όπως γίνεται αντιληπτή στο χώρο του αθλητισμού. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια προσπάθεια να εξεταστεί πως οι πιο σημαντικές ...