• Oil peaking : το πρόβλημα της κορύφωσης της πετρελαϊκής ζήτησης 

      Μανουβέλος, Ευάγγελος Γ. (2007-06-29)
      Η σύγχρονη κοινωνία έχει στηρίξει το μέλλον της στην ενέργεια. Τα αποθέματα όμως των συμβατικών καυσίμων, όπως το πετρέλαιο και το γκάζι, μειώνονται συνεχώς, ενώ η χρήση τους καταστρέφει όχι μόνο την υγεία του ανθρώπου ...
    • Open data και πρόσβαση στη δημόσια πληροφορία 

      Τσίπρας, Σταύρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
      Η πορεία για να θεσπιστούν τα ανοικτά δεδομένα έγινε σταδιακά. Τα πρώτα βήματα έγιναν στην Ελλάδα το 1986 με την κατοχύρωση του δικαιώματος πρόσβασης του διοικούμενου στα έγγραφα της διοίκησης, χωρίς όμως δυνατότητα εμπορικής ...
    • Operational excellence in construction 

      Κωνσταντόπουλος, Δημήτριος; Konstantopoulos, Dimitrios (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-21)
    • Operational manufacturing excellence frameworks 

      Μηλιώνη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-14)
      Οι σημερινές Βιομηχανικές Επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα περιβάλλον που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο. Η παγκοσμιοποιημένη αγορά πιέζει για υψηλότερο βαθμό ικανοποίησης πελατών, μικρότερους χρόνους ...
    • Operations in construction fiber to the home company 

      Aggelousis, George; Αγγελούσης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-21)
      Αυτή η διατριβή παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση των εργασιών σε μια κατασκευαστική εταιρεία Fiber-to-the-Home (FTTH), με έμφαση στη βελτίωση της απόδοσης και τον μετριασμό των κινδύνων. Η διατριβή εμβαθύνει σε διάφορες ...
    • Operations of human resources engagement 

      Δημητρέλη, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
    • Outsourcing marketing σε ελληνικές ΜμΕ: μία ποιοτική προσέγγιση 

      Αντωνακοπούλου, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
      Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ), στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία μίας χώρας, είναι μεγάλος και σημαντικός. Οι επιχειρήσεις αυτές απασχολούν μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού, και συμμετέχουν δυναμικά ...
    • Participatory place branding μέσω πολιτισμικών γεγονότων : η περίπτωση του Δουργουτίου στον Νέο Κόσμο 

      Θανασούλα, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Ενώ η Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία κρίσιμη καμπή της σύγχρονης ιστορίας της, υπάρχουν ακόμη τομείς που μπορούν να είναι παραγωγικοί, όπως ο δημιουργικός τουρισμός, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική ανάπτυξη τόσο των ...
    • Presenteeism in aviation & flight safety 

      Καυγάς, Αλφρέδος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
    • Project management methodology and tools 

      Κούκλαρης, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
      Στην παρούσα εργασία γίνεται παρουσίαση της επιστήμης της Διαχείρισης Έργου (Project Management). Μέσα από τους ορισμούς του έργου (Project), της Διαχείρισης και του Διαχειριστή Έργου (Project Manager) δίνεται μία πρώτη ...
    • QFD and FMEA: an industrial case study 

      Δουλάκας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
      Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την εμφάνιση της νέας πρόκλησης για την συνεχή βελτίωση της ποιότητας, μέσω της διαχείρισης του κινδύνου. Η ποιότητα και ο κίνδυνος αποτελούν δύο βασικές έννοιες, που θα πρέπει ...
    • Quality risks of outsourcing manufacturing activities in the pharmaceutical industry; a lean approach 

      Τρίγκα, Μαρία - Νεφέλη; Trigka, Maria - Nefeli (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02-09)
    • Rebranding marketing & corporate marketing. The case of Mondelez 

      Δημητρακάκος, Πέτρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
    • Red ocean vs blue ocean strategies 

      Λαΐνος, Ιάσονας (2011-12-14)
    • Retail offer advantage through brand orientation in Luxury, high fashion stores 

      Grujic, Maja (2007-05-22)
      This thesis provides a conceptualisation of brand orientation within the context of fashion retailing, specially the luxury, or, so-called, high fashion retailing. Most of the high fashion sold today is ready to wear ...
    • Servitization: η διερεύνηση της τάσης αντικατάστασης των προϊόντων από υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Express Publishing 

      Γιαννακοπούλου, Ουρανία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
      Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντικατάστασης των παρεχόμενων προϊόντων στους καταναλωτές με πρόσθετες υπηρεσίες. Στην σημερινή εποχή, η ραγδαία εξέλιξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχει ...
    • SHRM: η συμβολή του Στρατηγικού Μάνατζμεντ Ανθρωπίνων Πόρων και ο ρόλος της επιλογής του κατάλληλου προσωπικού στη διατήρηση βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος 

      Πέτσα, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-08)
      Η αναγκαιότητα των ανθρώπων που μπορούν να είναι αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην ανάπτυξη καινοτόμων αγαθών και υπηρεσιών χαρακτηριζόμενοι ως χαρισματικοί και ταλαντούχοι, είναι πλέον αποδεδειγμένη, αφού μόνον μέσω ...
    • Social media marketing 

      Χαγκάμπ, Χριστίνα (2012-05-28)
      Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του Web 2.0 ...
    • Social media marketing: η περίπτωση του Facebook 

      Πολυχρονιάδης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ...
    • Social media on marketing and their influence on consumers behavior 

      Καντανολέων, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»