Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1162-1181 από 3303
-
Η Γερμανία ως χώρα προέλευσης τουριστών στην Ελλάδα - Προβλέψεις αφίξεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η Ελλάδα είναι μια χώρα που ο τουρισμός της αποτελεί βασικό πυλώνα της ανάπτυξής της. Κάθε χρόνο την επισκέπτονται ολοένα και περισσότεροι τουρίστες, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση του ΑΕΠ, στην απασχόληση και στις ... -
Η γλώσσα του σώματος στην ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η ικανότητα να αντιλαμβάνεσαι πως νιώθει ένας άνθρωπος αν και είναι απλή, δε θεωρείται ιδιαίτερα εύκολη. Αυτό συμβαίνει γιατί πρέπει να συνδυάζεις όσα βλέπεις και ακούς στο εξωτερικό περιβάλλον με όσα, ... -
Η γυναικεία απασχόληση στο χώρο των επιχειρήσεων
(2007-07-09)Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να μελετήσει το θέμα της γυναικείας απασχόλησης στη χώρα μας και πιο ειδικά στο χώρο των επιχειρήσεων. Πραγματοποιείται μία προσπάθεια διερεύνησης της θέσης της γυναίκας στην αγορά εργασίας των ... -
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας
(2011-12-14)Η σπουδαιότητα της γυναικείας επιχειρηματικότητας για την ανάπτυξη των εθνικών οικονομιών και την εθνική οικονομική μεγέθυνση έχει αναδειχθεί από πολλές μελέτες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα τα τελευταία δύο με τρία χρόνια λόγω ... -
Η δημιουργία αξίας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγάλες επιχειρήσεις
(2013-04-11)Η παρούσα μελέτη διερευνά τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες η εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγαλύτερες εταιρείες, οδηγεί σε δημιουργία αξίας για την αγοράζουσα. Ο λόγος που εστιάζει σε εξαγορές μικρών, και συνήθως ... -
Η δημιουργικότητα στο χώρο των επιχειρήσεων: μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
(2005-01-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η έννοια της δημιουργικότητας τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο, κυρίως όσον αφορά τον χώρο των επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, αποτελεί αναμφισβήτητο γεγονός ... -
Η διάσπαση του ν. 4601/2019
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-22)Στην παρούσα εργασία εξετάζεται κατά κύριο λόγο η διάσπαση ως προβλεπόμενος γνήσιος εταιρικός μετασχηματισμός του ν. 4601/2019. Αρχικά, γίνεται αναφορά στο προγενέστερο δίκαιο και τις παλαιότερες σχετικές ρυθμίσεις. Στη ... -
Η διάσταση καταστατικής έδρας και τόπου πραγματικής επιχειρηματικής δραστηριότητας - Το φαινόμενο των offshore εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-23)Οι εξωχώριες εταιρείες συνιστούν στην πράξη τον ορισμό της διάστασης ανάμεσα στην πραγματική και την καταστατική έδρα που μελετάται στα πλαίσια του Ιδιωτικού Διεθνούς Δικαίου των Εταιρειών καθώς αξιοποιούν στην πράξη με ... -
Η διάσταση της ηλεκτρονικής τραπεζικής ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η τεχνολογία μετασχηματίζει το χρηματοπιστωτικό κλάδο και οδηγεί τις τράπεζες στη μεγάλη ανατροπή, διαμορφώνοντας έτσι έναν από τους πιο καινοτόμους, συνεργατικούς και κερδοφόρους οικονομικούς κλάδους. Το άυλο χρήμα, το ... -
Η διαδικασία της αγοράς διαρκών αγαθών, οι μεταβλητές που επιδρούν επί της τελικής επιλογής του καταναλωτή και η λήψη αποφάσης καταναλωτή για την αγορά επίπλων κουζίνας στον νομό Ευβοίας
(2007-07-11)Αντικειμενικός σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των κύριων διαστάσεων κάθε σταδίου λήψης απόφασης αγοράς διαρκών αγαθών. Για την αποτελεσματικότερη ικανοποίηση αυτού του σκοπού, η έρευνα περιορίστηκε στην μελέτη ενός ... -
Η διαμόρφωση της στρατηγικής ελληνικής τράπεζας στον τομέα της λιανικής τραπεζικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Στην παρούσα μελέτη, γίνεται προσπάθεια να αναδειχθούν οι παράγοντες εκείνοι που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής της Εθνικής Τράπεζας στον τομέα της Λιανικής Τραπεζικής καθώς και η στρατηγική που επιλέγει τελικώς ... -
Η διαμόρφωση των τιμών στον τομέα των νωπών οπωροκηπευτικών : ο ρόλος των κεντρικών αγορών
(2012-02-08)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση των μηχανισμών διαμόρφωσης των τιμών των νωπών τροφίμων και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να διακυμανθούν. Αναλύονται οι διάφοροι δίαυλοι διανομής, η διάρθρωση της αγοράς, ... -
Η διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η ... -
Η διαχείριση γνώσης και η εφαρμογή της στον ναυλομεσιτικό κλάδο στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-09)Η παρούσα εργασία, η οποία έχει τη μορφή θεωρητικής και εμπειρικής έρευνας, έχει σκοπό να εξετάσει την εφαρμογή της διαχείρισης γνώσης στο ναυλομεσιτικό κλάδο στην Ελλάδα. Ο Ναυλομεσιτικός κλάδος είναι ένας από τους πιο ... -
Η διαχείριση γνώσης με τη χρήση της τεχνολογίας της πληροφορικής
(2008-09-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται ο κλάδος της Επιχειρηματικής Διοίκησης που αφορά τη Διαχείριση Γνώσης στις επιχειρήσεις. Σήμερα, η Διαχείριση γνώσης αποτελεί τομέα του στρατηγικού management. Οι σύγχρονες ... -
Η διαχείριση της απόδοσης (yield management) σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση ως εργαλείο μεγιστοποίησης των κερδών
(2013-05-22)Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της διαχείρισης της απόδοσης (yield management) ως εργαλείο μεγιστοποίησης των κερδών για μία ξενοδοχειακή επιχείρηση. Η βασική ιδέα είναι η δημιουργία ενός θεωρητικού υπόβαθρου γύρω ... -
Η διαχείριση της κρίσης στις σύγχρονες επιχειρήσεις: επιλογή ή ανάγκη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το θέμα των κρίσεων και της διαχείρισης τους. Αποτελείται από δυο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελεί την θεωρητική προσέγγιση, στο οποίο βασίζεται το δεύτερο μέρος. Ειδικότερα, στα ... -
Η διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα στον τουρισμό την εποχή της ποιότητας και της επιχειρηματικής ηθικής
(2009-11-18)Η εργασία εξετάζει ένα πλαίσιο εννοιών με φόντο στον τουριστικό κλάδο και γίνεται μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αναφορικά με τη διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα, τη διοίκηση ποιότητας και την επιχειρηματική ηθική. ... -
Η διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα ως μέσο επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04-08)Το εξεταζόμενο θέμα της παρούσας διπλωματικής αφορά τη διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα ως μέσο επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων. Σκοπός είναι να μελετηθεί ο ρόλος που έχουν οι πρακτικές διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων ... -
Η διαχείριση του κόστους της φαρμακευτικής δαπάνης στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης αποτελεί ένα από τα βασικά μελήματα των κυβερνήσεων παγκοσμίως καθώς και ένα από τα βασικά έξοδα στον ετήσιο προϋπολογισμό τους. Ο δε κλάδος της υγείας συνεισφέρει ένα σημαντικό κομμάτι ...