• Κατάρτιση marketing plan επιχείρησης στον κλάδο των τροφίμων 

      Σαρηγιαννίδη, Παρασκευή Ανθίμη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-25)
      Η πτηνοτροφία στην Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγροτικής οικονομίας και αντιπροσωπεύει σήμερα το 5% της συνολικής αξίας της αγροτικής παραγωγής. Ιστορικά, η πτηνοτροφία, από την αρχαιότητα παρείχε ...
    • Μελέτη αγοράς για βιομηχανικές υπηρεσίες 

      Σωτηρόπουλος, Πάρις - Χαράλαμπος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να βρούμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά και το πώς αυτές ικανοποιούνται και κάτω από ποιες συνθήκες. Για να το καταφέρουμε αυτό, κάνουμε χρήση της εμπειρικής έρευνας. ...
    • Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχείων Elounda Beach Hotel & Elounda Bay Palace 

      Γναφάκης, Άννη Ι. (2012-10-31)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) για τα ξενοδοχεία Elounda Beach Hotel & Elounda Bay Palace, τα οποία βρίσκονται στην περιοχή του χωριού Ελούντας, στο Νομό ...
    • Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing 

      Σφακιανάκης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)
      Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ...
    • Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας (brand) εταιρειών 

      Ατσάρος, Λάμπρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του Brand Equity και τον ρόλο που αναλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη προώθηση της αξίας της σύγχρονης επιχείρησης. Θα γίνει αναφορά στους παράγοντες που διαμορφώνουν ...
    • Προσδιοριστικοί παράγοντες της κατανάλωσης καφέ στην Ελλάδα 

      Διαμαντόπουλος, Σαράντος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-12)
      Χωρίς καμία αμφιβολία ο καφές είναι το ρόφημα που κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ανθρώπων στις περισσότερες χώρες και η κατανάλωση του έχει τεράστια συμβολή στην παγκόσμια οικονομία. Η παραγωγή του πραγματοποιείται ιδίως ...
    • Το σύγχρονο ελληνικό φαρμακείο τον 21ο αιώνα 

      Παππά, Ζαχαρούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
      Το φαρμακείο αποτελεί το διαχρονικό φορέα στον οποίο θα απευθυνθεί πρωτίστως ο ασθενής για να αναφέρει κάποιο πρόβλημα υγείας που τον απασχολεί και να ζητήσει συμβουλές. Με τον τρόπο αυτό συνεισφέρει στη διατήρηση της ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»