Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΘεουλάκης, Χρήστος Ε.
dc.date.accessioned2006-04-03T11:58:04Z
dc.date.available2003-09-30T11:14:36Z
dc.date.issued2003-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/166
dc.description.abstractΗ εργασία αναλύει της στρατηγική μάρκετινγκ μιας περιφέρειας για την τουριστική της ανάπτυξη. Αφού αναλυθεί το εξωτερικό περιβάλλον της περιφέρειας για τον εντοπισμό της θέσης της έναντι των ανταγωνιστών της, αναλύεται και το εσωτερικό περιβάλλον με σκοπό τον εντοπισμό των πόρων-ικανοτήτων της. Με βάση αυτή την ανάλυση, η περιφέρεια θέτει στόχους και σκοπούς και διαμορφώνει την στρατηγική που θα ακολουθήσει ώστε να τους επιτύχει.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.subjectΤουρισμός
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΣτρατηγικός προγραμματισμός
dc.titleΣτρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου: η περίπτωση της Ρόδου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/166
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1376435 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»