Show simple item record

dc.contributor.authorΘεουλάκης, Χρήστος Ε.
dc.date.accessioned2006-04-03T11:58:04Z
dc.date.available2003-09-30T11:14:36Z
dc.date.issued2003-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/166
dc.description.abstractΗ εργασία αναλύει της στρατηγική μάρκετινγκ μιας περιφέρειας για την τουριστική της ανάπτυξη. Αφού αναλυθεί το εξωτερικό περιβάλλον της περιφέρειας για τον εντοπισμό της θέσης της έναντι των ανταγωνιστών της, αναλύεται και το εσωτερικό περιβάλλον με σκοπό τον εντοπισμό των πόρων-ικανοτήτων της. Με βάση αυτή την ανάλυση, η περιφέρεια θέτει στόχους και σκοπούς και διαμορφώνει την στρατηγική που θα ακολουθήσει ώστε να τους επιτύχει.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.subjectΤουρισμός
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΣτρατηγικός προγραμματισμός
dc.titleΣτρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου: η περίπτωση της Ρόδου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/166
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1376435 bytes


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»