Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΓκουσιάκη, Παναγιώτα Ι.
dc.date.accessioned2007-07-11T10:28:22Z
dc.date.available2007-07-11T10:28:22Z
dc.date.issued2007-07-11T10:28:22Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1638
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται κυρίως με την ανάλυση των χαρακτηριστικών των ραδιοφωνικών διαφημίσεων και έχει σαν στόχο να παρουσιάσει με τη μορφή πινάκων, ποσοστών και γραφημάτων τα χαρακτηριστικά που εμφανίζουν οι διαφημίσεις που παρουσιάζονται στο ραδιόφωνο. Παρουσιάζονται διάφορες πληροφορίες στην αρχή γενικά περί διαφήμισης, όπως είναι μία ιστορική αναδρομή, ο ορισμός της διαφήμισης, οι στόχοι της διαφήμισης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τα είδη της διαφήμισης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με τη ραδιοφωνία. Επίσης, γίνεται αναφορά στη δημόσια και την ιδιωτικά ραδιοφωνία, στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ραδιοφώνου, στα χαρακτηριστικά του ραδιοφωνικού περιβάλλοντος, στους ακροατές του ραδιοφώνου, στις απειλές που εμφανίζονται στο κλάδο της ραδιοφωνίας, στους παράγοντες που προσδιορίζουν τη ζήτηση ραδιοφωνικών εκπομπών και στην παραγωγή ραδιοφωνικών εκπομπών, δηλαδή στη δομή και τις ιδιαιτερότητες της παραγωγής, στα κόστη παραγωγής κ.λ.π. Το επόμενο κεφάλαιο ασχολείται με τη ραδιοφωνική διαφήμιση και ειδικότερα με τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στη ραδιοφωνική διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών, το κόστος των ραδιοφωνικών διαφημίσεων, το πώς οι σταθμοί κατανέμουν τις ημέρες τους και τη χρέωσή τους, το μέγεθος μιας ραδιοφωνικής διαφήμισης, τις επιλογές που υπάρχουν στην αγορά ζώνης και τέλος την παραγωγή μιας ραδιοφωνικής διαφήμισης. Έπειτα ακολουθεί το πρακτικό κομμάτι της εργασίας που ασχολείται με την ανάλυση των χαρακτηριστικών των ραδιοφωνικών διαφημίσεων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectRadio advertising
dc.subjectΔιαφήμιση
dc.titleΑνάλυση των χαρακτηριστικών των ραδιοφωνικών διαφημίσεων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1638
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call659.14 ΓΚΟ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»