Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣούμπαση, Γεωργία Μ.
dc.date.accessioned2006-04-03T11:57:49Z
dc.date.available2003-09-11T11:14:36Z
dc.date.issued2003-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/160
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι να επαληθεύσει και να εγκαθιδρύσει τη σημασία της ποιότητας και των διαδικασιών εκείνων που θα οδηγήσουν στη συνεχή βελτίωση, συνδυάζοντας εκτός των παραπάνω και στοιχεία που αφορούν στην ηγεσία, τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων κ.α., κατά τη διαδικασία προετοιμασίας, προγραμματισμού, εκτέλεσης και λειτουργίας ενός έργου (project). Στο 2ο Κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, ενώ διατυπώνονται απόψεις σημαντικών ερευνητών-συγγραφέων σχετικά με το θέμα της εργασίας. Στο 3ο Κεφάλαιο, γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Total Quality Management) και μια αναφορά των βασικών αρχών της, των εργαλείων, των διαδικασιών και των τεχνικών που χρησιμοποιεί. Στο 4ο Κεφάλαιο,γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση της Διοίκησης Έργου (Project Management), και μια αναφορά στις βασικές αρχές της καθώς και στα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Ακόμα γίνεται μια παρουσίαση στους παράγοντες που την επηρεάζουν και στα προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της Διοίκησης ενός Έργου ενώ προτείνονται λύσεις αντιμετώπισής τους. Στο 5ο Κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και στη Διοίκηση Έργου αλλά και στην εφαρμογή των αρχών – εργαλείων της ΔΟΠ, στη Διοίκηση ενός Έργου αλλά και της Διοίκησης Έργου στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Στο 6ο Κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Βραβείου Ποιότητας (EQA), το οποίο αναμένεται ότι εάν εφαρμοστεί κατάλληλα σε μια επιχείρηση θα ενισχύσει την αποδοτικότητά της, επιτρέποντας σε αυτήν να διαπιστώσει ορθολογικά τα δυνατά της σημεία αλλά και αυτά που χρειάζεται να βελτιωθούν. Στο 7ο Κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση σε μια νέα μορφή διοίκησης, την Ποιοτική Διοίκηση Έργου (Project Quality Management), καθώς και στα βασικά χαρακτηριστικά της. Στο 8ο Κεφάλαιο γίνεται μια παρουσίαση του σχεδιασμού του ερωτηματολογίου, της ανάπτυξης των ερωτήσεων, της σύνθεσης του ερωτηματολογίου και της επεξεργασίας των απαντήσεων. Στο 9ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται τα κύρια συμπεράσματα της εργασίας, καθώς και περαιτέρω σημεία/περιοχές που θα μπορούσε η επέκτασή της να καλύψει. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι ερωτήσεις που αναπτύχθηκαν για τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου, σχετικά με το θέμα της εργασίας και τα διαγράμματα που προέκυψαν από τη διαδικασία αυτή. Τέλος, παρουσιάζεται η βιβλιογραφία η οποία χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες παρουσίασης του θέματος αυτού.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectProject management
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας
dc.subjectΔιοίκηση έργου
dc.subjectΠοιοτικός έλεγχος
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση έργου: μια προσέγγιση της σημασίας της ολικής ποιότητας στη διοίκηση έργων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/160
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes823819 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»