Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑρέτου, Γεωργία
dc.date.accessioned2007-07-05T07:29:16Z
dc.date.available2007-07-05T07:29:16Z
dc.date.issued2007-07-05T07:29:16Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1602
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη «Δημιουργία οδηγού διδασκαλίας για την Έκφραση - Έκθεση Β’ Λυκείου στα πλαίσια της θεωρίας της Εμπλαισιωμένης ή Εγκαθιδρυμένης Μάθησης (Situated Learning) με αξιοποίηση τεχνολογίας» ο οποίος θα απευθύνεται στους καθηγητές φιλολογίας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που διδάσκουν το συγκεκριμένο μάθημα κυρίως, αλλά και άλλα γνωστικά αντικείμενα. Αφορμή για τη δημιουργία του οδηγού διδασκαλίας αποτέλεσε το γεγονός ότι έχουμε εντοπίσει ορισμένα προβλήματα, που αφορούν όχι μόνο στη διδασκαλία του μαθήματος της Έκφρασης-Έκθεσης Β’ Ενιαίου Λυκείου, αλλά και γενικότερα της γλωσσικής διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και τα οποία μπορούν να αντιμετωπιστούν με αξιοποίηση της τεχνολογίας. Επίσης, το μάθημα της Έκθεσης προσφέρεται πολύ για δημιουργία δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων που επιτρέπουν τη βιωματική μάθηση και την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία, γεγονός που αναμένεται να κάνει τη διδασκαλία του εν λόγω μαθήματος πιο ενδιαφέρουσα και ελκυστική. Εκτός από αυτά, ο οδηγός διδασκαλίας συνοδεύεται από επιπρόσθετο υπερμεσικό υλικό, το οποίο εμπλουτίζει και συμπληρώνει το σχολικό εγχειρίδιο και θεωρείται απαραίτητο βοήθημα για τον καθηγητή στην πραγματοποίηση της διδασκαλίας. Τέλος, για τη διερεύνηση και την αποτίμηση της αποτελεσματικότητας του «οδηγού διδασκαλίας» με τις προτεινόμενες δραστηριότητες και εκπαιδευτικά σενάρια στην εκπαιδευτική πράξη διεξήχθη ποιοτική έρευνα, η οποία στηρίχθηκε σε συνεντεύξεις με καθηγητές/τριες φιλολογίας που διδάσκουν το μάθημα της Έκφρασης - Έκθεσης. Η έρευνα εστιάστηκε στο να δείξει πόσο ο «οδηγός διδασκαλίας» πληροί συγκεκριμένα ποιοτικά κριτήρια και συμβάλλει αποτελεσματικά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, προκειμένου η εκπαιδευτική διαδικασία και η διδασκαλία του μαθήματος «Έκφραση - Έκθεση» να βελτιωθεί ουσιαστικά.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία
dc.subjectΕκπαίδευση -- Έρευνα
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.titleΔημιουργία οδηγού διδασκαλίας για την έκφραση - έκθεση Β' λυκείου στα πλαίσια της Θεωρίας της Εμπλαισιωμένης ή Εγκαθιδρυμένης Μάθησης (Situated Learning) με αξιοποίηση τεχνολογίας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1602
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.33 ΑΡΕ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»