Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜανώλης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2007-06-25T07:05:25Z
dc.date.available2007-06-25T07:05:25Z
dc.date.issued2007-06-25T07:05:25Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1538
dc.description.abstractΟ στόχος της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της αξίας της ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας για να ανιχνεύσει την ανάγκη των εταιρειών στο σύγχρονο διεθνές και ανταγωνιστικό οικονομικό περιβάλλον να αναπτύξουν την ικανότητα να διαχειρίζονται, να μεταβιβάζουν και να μετασχηματίζουν πληροφορίες, ιδέες, οδηγίες, συναισθήματα στο εσωτερικό τους. Η ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία και μπορεί να αποτελέσει τομέα στρατηγικού πλεονεκτήματος μέσα από την ευθυγράμμιση στάσεων, μοίρασμα γνώσεων και διοίκησης της πληροφορίας. Είναι αναγκαίο, λοιπόν, οι επιχειρήσεις να αναπτύξουν επικοινωνιακή στρατηγική – να γίνονται σαφείς οι σχέσεις μεταξύ των «πληροφοριών», να εξετάζουν τις αλληλεξαρτήσεις και να δίνουν το πλαίσιο για την καλύτερη και πληρέστερη κατανόηση των στοιχείων που συνθέτουν την επιχειρησιακή πραγματικότητα. Πρέπει, λοιπόν, να συνειδητοποιήσουν την πολυπλοκότητα και τους μηχανισμούς που διέπουν τη διαδικασία της επικοινωνίας μέσα στο περιβάλλον που βρίσκονται, αναπτύσσοντας την ικανότητά τους στο σχεδιασμό και χειρισμό θεμάτων επικοινωνιακής στρατηγικής καθώς, και τον τρόπο με το οποίο συνδέεται η ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία με την επικοινωνία και τη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού. Ειδικότερα, η εργασία στοχεύει στην ανάλυση θεμάτων όπως είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στις επιχειρήσεις, η εταιρική κουλτούρα, η επικοινωνιακή στρατηγική, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη επικοινωνιακού πλάνου ανάμεσα στους εργαζόμενους, η αξιολόγηση επικοινωνιακής στρατηγικής, η προσέγγιση των προβλημάτων που προκύπτουν στην ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία και η προσπάθεια λύσης αυτών, η κατανόηση των τρόπων που υπάρχουν για την σωστή επικοινωνία στελεχών και εργαζομένων στην προσπάθεια επίτευξης των σκοπών και στόχων της επιχείρησης με αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο και στο τέλος, πραγματοποιείται με τη βοήθεια ερωτηματολογίου μια ειδική μελέτη για την ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία της τράπεζας Eurobank Ergasias EFG.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectΕργασιακές σχέσεις -- Ελλάδα
dc.subjectΕργασιακές σχέσεις -- Επικοινωνία
dc.titleΕνδοεπιχειρησιακή επικοινωνία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1538
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call331.094 95 ΜΑΝ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»