Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Ρετάλης, Συμεών"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Ανάπτυξη μιας τεχνολογικά υποστηριζόμενης διδακτικής προσέγγισης ανάπτυξης δεξιοτήτων αναγνώρισης επιχειρηματικών ευκαιριών σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)H παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται το ερευνητικό θέμα της δημιουργίας και αξιολόγησης μιας νέας, τεχνολογικά υποστηριζόμενης διδακτικής προσέγγισης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων αναγνώρισης επιχειρηματικών ευκαιριών ... -
Ο ρόλος της εκπαίδευσης σε θέματα τεχνολογίας για την ενσωμάτωση των μεταναστών στην οικονομική ζωή: η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011) -
Ο ρόλος της εκπαίδευσης σε θέματα τεχνολογίας για την ενσωμάτωση των μεταναστών στην οικονομική ζωή: η περίπτωση της Ελλάδας
(2013-06-12)Η οικονομική συμβολή εκπαιδευτικών προγραμμάτων τεχνολογικού περιεχομένου για μετανάστες με στόχο την αποτελεσματική και αρμονική ένταξή τους στην αγορά εργασίας και κατ' επέκταση στην κοινωνία της χώρας υποδοχής αποτελεί ... -
Πλαίσιο σχεδίασης και ανάπτυξης ψηφιακών παιχνιδιών ενσώματης αλληλεπίδρασης από μαθητές για την προαγωγή δεξιοτήτων και θετικών μαθησιακών εμπειριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παρούσα διδακτορική διατριβή ασχολείται με το ερευνητικό αντικείμενο της διερεύνησης του κατά πόσο μπορούν να προαχθούν πολλαπλές δεξιότητες και επιτευχθούν θετικές μαθησιακές εμπειρίες με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών ... -
Σχεδίαση αλληλεπιδραστικών μαθημάτων διαδικτυακής εκπαίδευσης με αξιοποίηση σχεδιαστικών χναριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται την ψηφιακή σχεδίαση ομάδων μαθησιακών δραστηριοτήτων, από εκπαιδευτικούς που έχουν βασικές γνώσεις των τεχνολογιών πληροφορικής και δεν είναι «ειδικοί» στο πεδίο της ηλεκτρονικής ... -
Σχεδίαση εκπαιδευτικού υλικού υπερμεσικών κόμικς από μαθητές με βάση τις μαθησιακές τους προτιμήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Η εφαρμογή στη σχολική πρακτική των πολυγραμματισμών, ως αναγκαιότητα της σύγχρονης εκπαίδευσης, προϋποθέτει την εμπλοκή των μαθητών σε δραστηριότητες ανάγνωσης, κριτικής επισκόπησης και δημιουργίας πολυτροπικών κειμένων, ...