Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠερακάκη, Ευθυμία Ι.
dc.date.accessioned2007-06-19T06:01:46Z
dc.date.available2007-06-19T06:01:46Z
dc.date.issued2007-06-19T06:01:46Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1490
dc.description.abstractΗ ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που συντελέστηκε κατά τις τελευταίες δύο δεκαετίες λόγω της παγκοσμιοποίησης, της όξυνσης του ανταγωνισμού και της ανάπτυξης του Διαδικτύου δημιούργησε στον επιχειρηματικό κόσμο νέες ανάγκες για διαφοροποίηση και ανεύρεση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι επιχειρήσεις σύντομα διαπίστωσαν ότι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που στηρίζεται σε προϊοντικά χαρακτηριστικά δεν μπορεί να εξασφαλίσει μακροπρόθεσμα οφέλη και έστρεψαν το ενδιαφέρον τους σε ένα πολύτιμο περιουσιακό τους στοιχείο, τους πελάτες. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία, που έχει τις ρίζες της στο Relationship Management, σε συνδυασμό με την πληροφοριακή τεχνολογία οδήγησαν στην ανάπτυξη του Customer Relationship Management (CRM). Το CRM έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη στην Αμερική και τη Δυτική Ευρώπη, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει κατορθώσει σε μεγάλο βαθμό να αποφέρει την αναμενόμενη απόδοση επένδυσης (ROI) στις επιχειρήσεις που το εφάρμοσαν. Σαν αποτέλεσμα, στην πρόσφατη διεθνή αρθρογραφία παρατηρείται σχετική επιφυλακτικότητα και γίνεται συχνά αναφορά στα μεγάλα και αποθαρρυντικά ποσοστά αποτυχημένων εφαρμογών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια και τα οφέλη του CRM, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική του διάσταση. Παρατίθενται προτάσεις και εργαλεία που κρίνονται σκόπιμα για την αποφυγή σφαλμάτων και που μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στην επιτυχημένη υλοποίηση και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσης σε CRM. Παράλληλα, η αναφορά στην πολυκαναλική ολοκλήρωση και στις δυνατότητες που προσφέρουν τα ψηφιακά κανάλια στο CRM στόχο έχει την υπόδειξη επιπρόσθετων τρόπων για την πλήρη αξιοποίηση της στρατηγικής από μια επιχείρηση. Ολοκληρώνοντας, η παράθεση αποτελεσμάτων ερευνών σχετικών με το CRM αποσκοπεί στην ανάδειξη σημαντικών θεμάτων που σχετίζονται με την επιτυχημένη του υλοποίηση.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectCustomer relations -- Management
dc.titleCustomer Relationship Management (CRM) : αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1490
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8'12 ΠΕΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»