Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜαρτίνη, Σταματία Χ.
dc.date.accessioned2007-05-30T05:46:01Z
dc.date.available2007-05-30T05:46:01Z
dc.date.issued2007-05-30T05:46:01Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1424
dc.description.abstractΕίναι ευρέως γνωστό ότι το Microsoft Excel® προσφέρεται για στατιστική ανάλυση δεδομένων. Αυτό που αγνοεί η πλειοψηφία είναι ότι αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο και ευέλικτο διδακτικό εργαλείο. Η παρούσα εργασία προτείνει τη χρήση του Excel για τη διδασκαλία εισαγωγικής στατιστικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρουσιάζονται πρότυπα βιβλία εργασίας του Excel και υποδεικνύεται μια ενδεικτική εφαρμογή τους σε μια διδακτική παρέμβαση. Επίσης, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της τάσης για εισαγωγή χρήσης Η/Υ στη διδασκαλία, παρουσιάζονται και αξιολογούνται τα αποτελέσματα από την εφαρμογή της προτεινόμενης διδακτικής παρέμβασης σε μια μελέτη περίπτωσης (case study). Σκοπός της εργασίας είναι να εκθέσει τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του Excel για τη διδασκαλία της εισαγωγικής στατιστικής, καθώς και να ενθαρρύνει και άλλους εκπαιδευτικούς να προωθήσουν περαιτέρω παρόμοιες ιδέες και προτάσεις.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectStudent teaching -- Statistics
dc.subjectTeachers -- Training of -- Statistics -- Greece
dc.subjectEducation -- Data processing
dc.titleΔιδασκαλία της στατιστικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση Η/Υ
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1424
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call519.50711 ΜΑΡ
dc.description.abstractENIt is widely known that Microsoft Excel® can be used to carry out statistical analysis of data. However, what the majority ignores is the fact that it constitutes an extremely useful and flexible instructive tool. This paper proposes the use of Excel for the teaching of introductory statistics in the secondary education. Therefore, a number of pre-built Excel workbooks is presented as a plan of an experimental course. Moreover, we present and evaluate the results of a case study, in line with the trend for introduction and use of computer for teaching statistics. The purpose of this proposal is to display the advantages of using Excel for teaching introductory statistics, as well as to encourage other teachers to experiment with their own demonstrations and ideas.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»