Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαραπέτρος, Στυλιανός
dc.date.accessioned2007-05-22T07:32:09Z
dc.date.available2007-05-22T07:32:09Z
dc.date.issued2007-05-22T07:32:09Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1360
dc.description.abstractΗ παρακάτω εργασία σχετίζεται με το ευαίσθητο πλην όμως άγνωστο για τα ελληνικά δεδομένα θέμα της επίλυσης των διαπληκτισμών και τον τρόπο με τον οποίο η διαδικασία αυτή μπορεί να μειώσει τις απώλειες της εκάστοτε εταιρίας. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία σύντομη περίληψη των βασικών εννοιών, όπως τι εννοούμε όταν λέμε «διαπληκτισμός», σε ποιους χώρους αυτός εμφανίζεται και πώς έχουμε την συγκεκριμένη έννοια στο μυαλό μας, σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται οι πηγές δημιουργίας του και συγκεκριμένα όπως αυτές εμφανίζονται μέσα στους εργασιακούς αλλά και κοινωνικούς κόλπους. Προχωρώντας στο επόμενο κεφάλαιο, αναλύεται λεπτομερώς η χρησιμότητα πολλών συνιστωσών, όπως η επικοινωνία και οι διαπροσωπικές σχέσεις, που δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για έναν υγιή διάλογο, ένα σημαντικό παράγοντα στην προσπάθεια επίλυσης αποδεκτής και επιθυμητής και από τις δύο πλευρές, που εμπλέκονται στον διαπληκτισμό, λύσης. Οι στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει ένας εργαζόμενος, που στοχεύει στην επίλυση του διαπληκτισμού, παρουσιάζονται στο τέταρτο κεφάλαιο. Συγκεκριμένα, αναλύεται με κάθε λεπτομέρεια η στρατηγική που έχει υιοθετηθεί και αναπτυχθεί από τους Thomas και Kilmann, καθώς και οι επιμέρους τακτικές. Επίσης δικαιολογείται η χρησιμότητα της διαδικασίας επίλυσης των διαπληκτισμών και τέλος συνδέεται η παραπάνω στρατηγική των Thomas και Kilmann με το κόστος, που έχει η εφαρμογή ή η μη εφαρμογή της για την εταιρία. Στο πέμπτο κεφάλαιο, συνδέεται η στρατηγική, που ήδη έχει αναλυθεί, με το κόστος μέσω της θεωρίας παιγνίων. Στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας εφαρμόζεται η συγκεκριμένη στρατηγική στον χώρο του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα. Παρουσιάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου χώρου και βάσει δεδομένων, που προκύπτουν από εργαζόμενους σε δημόσιες υπηρεσίες μέσω ερωτηματολογίων, αποδεικνύεται πως η πρακτική επιλογή των τακτικών στην καθημερινή εργασιακή ζωή δεν είναι η βέλτιστη, προκαλώντας απώλειες στην εκάστοτε εταιρία, απώλειες που θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν επιλεγόντουσαν άλλοι συνδυασμοί.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectPersonnel management
dc.subjectΣυμπεριφορά εργαζομένων
dc.subjectΟργανωτική συμπεριφορά
dc.titleΗ διαχείριση και η επίλυση των διαπληκτισμών στον εργασιακό χώρο
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1360
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.31 ΚΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»