Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΧούτος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2007-05-21T07:10:09Z
dc.date.available2007-05-21T07:10:09Z
dc.date.issued2007-05-21T07:10:09Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1344
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική μελετά την επίδραση των διαπολιτισμικών ισοδυναμιών στο μάρκετινγκ των προϊόντων, και συγκεκριμένα στον καθορισμό του μείγματος μάρκετινγκ τριών επιχειρήσεων με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο. Η έρευνα αυτή λαμβάνει χώρα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και βασίζεται σε στοιχεία που αφορούν έναν Ευρωπαϊκό οργανισμό (Volkswagen), έναν αμερικάνικο (Chrysler) και έναν ασιατικό (Toyota). Η επιλογή των επιχειρήσεων αυτών καθορίστηκε με βάση τις υπάρχουσες πολιτισμικές διαφορές των μητρικών εταιρειών αλλά και την θέση που κατέχουν οι συγκεκριμένοι οργανισμοί στην αγορά. Η έρευνα αυτή έχει σαν στόχο την παροχή πληροφοριών όσον αφορά τη σπουδαιότητα και το ρόλο της κουλτούρας στη παγκόσμια αγορά, όπως επίσης και την επίδραση διαπολιτισμικών παραγόντων σε κάθε αγορά, με απώτερο στόχο το αποτελεσματικότερο μάρκετινγκ των προϊόντων αλλά και την αύξηση του μεριδίου αγοράς της εκάστοτε εταιρείας. Η δομή της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελείται απο 4 κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιέχει την ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, όσον αφορά το μείγμα μάρκετινγκ και τις διαπολιτισμικές ισοδυναμίες, τις δύο βασικές μεταβλητές στις οποίες στηρίζεται η εργασία αυτή. Ακόμα θέτονται οι θεωρητικές βάσεις για την μελέτη της επίδρασης των διαπολιτισμικών ισοδυναμιών στα 4Ρ, δηλαδή τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ. Επίσης, παρέχονται στον αναγνώστη αναλύσεις του μάρκετινγκ των συγκεκριμένων πολιτισμών. Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει την μεθοδολογία έρευνας καθώς επίσης εξηγείται η φιλοσοφία και το σκεπτικό της. Το τρίτο κεφάλαιο περιέχει τα πρωτογενή στοιχεία που συλλέχθησαν κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων με τους εκπροσώπους των τριών αυτοκινητοβιομηχανιών, όσον αφορά το σκοπό της έρευνας αυτής καθώς επίσης και τα συμπεράσματά της. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο αναγράφονται τα γενικά συμπεράσματα της όλης έρευνας , όπως και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectMarketing -- Cross-cultural studies
dc.subjectExport marketing -- Cross-cultural studies
dc.subjectAutomobiles -- Marketing
dc.titleΔιαπολιτισμικές ισοδυναμίες και η επίδραση τους στο μείγμα μάρκετινγκ των αυτοκινητοβιομηχανιών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1344
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8 XOY


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»