• Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο 

      Κανατσίδη, Σπυριδούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Στην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. ...
    • Marketing υπηρεσιών υγείας: ακολουθώντας τα social media. 

      Κουτρούμπα, Ξανθή (2015-02-20)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή μίας νέας μορφής marketing υπηρεσιών υγείας, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις αρχές της επιστήμης του marketing. ...
    • Measuring brand equity : the "holy grail" of firms' strategy 

      Τζανίδης, Στέφανος Α. (2007-05-22)
      Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στην έννοια του brand equity και πιο συγκεκριμένα στη μέτρησή του. Μια διαδικασία, η οποία από πολλούς θεωρείται ο θεμέλιος λίθος στην χάραξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής από μέρους των ...
    • Neuromarketing και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας 

      Κεραμιδάρη, Μαργαρίτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Η παρούσα διατριβή στοχεύει να προσεγγίσει ένα κλάδο του marketing, το νευρομάρκετινγκ. Ο συγκεκριμένος κλάδος εστιάζει στην αντίληψη, τα συναισθήματα και τους ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του ...
    • Neuromarketing στον χώρο της υγείας 

      Διαμάντη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν να καταγράψει τεχνικές που χρησιμοποιούνται ευρέως στο νευρομάρκετινγκ και στη συνέχεια να εξετάσει κατά πόσο έχουν επίδραση στο καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας. Στη συνέχεια ...
    • Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή 

      Καρπαθάκη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
      Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ...
    • New versus established companies: which companies have better ESG performance? 

      Κόρακα, Μαρία Χριστίνα; Koraka, Maria Christina (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
      Αυτή η μελέτη εξετάζει τον αντίκτυπο της σταθερής αγοράς στην περιβαλλοντική, κοινωνική και διακυβερνητική (ESG) απόδοση της εταιρείας. Χρησιμοποιούμε μια συγκριτική ανάλυση του προφίλ της απόδοσης ESG μεταξύ νέων και ...
    • O ρόλος της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου 

      Βέλλιου, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-08)
      Αυτή η εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του Ανθρώπινου Κεφαλαίου. Βασίζεται σε βιβλιογραφική επισκόπηση κι εστιάζει στην παρουσίαση σημείων της Θεωρίας του Ανθρώπινου Κεφαλαίου ...
    • Odds analytics in sports betting 

      Κοσμάς, Λάζαρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
      Ο τζόγος αποτελεί μια από τις παλαιότερες δραστηριότητες της ανθρωπότητας, όπως αποδεικνύεται από διάφορα χειρόγραφα ανακαλύφθηκαν σε ιστορικούς χώρους σε όλο τον κόσμο. Αυτά περιλαμβάνουν παιχνίδια με ζάρια, παιχνίδια ...
    • Offshore εταιρείες : περίπτωση Ελλάδας - Κύπρου 

      Ντελινταδάκης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
      Οι υπεράκτιες/offshore εταιρείες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην διεξαγωγή των δραστηριοτήτων των εταιρειών, σε διεθνές επίπεδο, λόγω των φορολογικών διευκολύνσεων που προσφέρουν. Η σημασία τους είναι τόσο σπουδαία, ώστε ...
    • On the determinants of the impact of broadband speed on economic growth 

      Χασαπογιάννη, Ναυσικά (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)
    • Ontology - Based strategic process : the development of a new business model 

      Ταλαντζής, Απόστολος Κ. (2007-05-21)
      This research started putting as a target the exploration and the analysis of the sensitivity of the firm to internal and external environment compared to that of the industry and to that of its competitors. That kind of ...
    • Passthrough of emission cost in electricity markets in Greece 

      Αγγελόπουλος, Νικόλαος - Ραφαήλ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή μιας εμπειρικής ανάλυσης σχετικά με τη μετάδοση του κόστους της εκπομπής της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, η ανάλυση αυτή δείχνει τον αντίκτυπο της αύξησης του ...
    • Real world data of nivolumab as second-line treatment in advanced non-small cell lung cancer in Greece: effectiveness analysis and cost estimation of the treatment 

      Μάμαλη, Ελένη; Mamali, Eleni (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
      Υπόβαθρο: Τα τελευταία δύο χρόνια το nivolumab καθιερώθηκε ως η νέα θεραπεία δεύτερης γραμμής για τον προχωρημένο μη-μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα. Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια πολυκεντρική αναδρομική μελέτη που ...
    • Residential electricity demand in the European Union: the role of bioeconomy 

      Δαϊλά, Φωτεινή - Μαρία; Daila, Foteini - Maria (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04)
      Έπειτα από τη Συνδιάσκεψη του Κιότο, τα 28 κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανάμεσα σ’ αυτά και η Ελλάδα, εφαρμόζουν μια σειρά από μέτρα πολιτικής για να καταπολεμήσουν την κλιματική αλλαγή και να μειώσουν τις εκπομπές ...
    • Risk and crisis management 

      Ζαδέ, Ασπασία (2008-11-18)
      Η παγκοσμιοποίηση και οι νέες οικονομικές συνθήκες δημιουργούν «αναταράξεις» σε πολιτικό, οικονομικό, πολιτισμικό και κοινωνικό επίπεδο σε όλα τα κράτη του κόσμου, με αποτέλεσμα να προκαλούνται μικρής ή μεγάλης κλίμακας ...
    • Risk management στην εκπαίδευση 

      Μπέλλου, Έλενα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03)
      Σκοπός της παρούσας μελέτης που ακολουθεί είναι να εξετάσει πως αντιλαμβάνεται η εκπαιδευτική κοινότητα την έννοια της Διαχείρισης Κινδύνου, ποιος είναι ο βαθμός προτεραιότητας της ψυχικής υγείας και της σωματικής ασφάλειας ...
    • Sensory marketing: η δύναμη των αισθήσεων στις πωλήσεις 

      Αγγαρίτη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
      Η παρούσα εργασία αποτελεί μία ακαδημαϊκή μελέτη, σχετικά με τον αμφιλεγόμενο τομέα του Sensory Marketing, και με τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα εργαλεία που έχουν στην ...
    • Social media marketing 

      Καλληδώνη, Άννα - Μαρία Σ. (2014-09-30)
      Η καθημερινή χρήση των Social Media, τόσο από ηλεκτρονικούς υπολογιστές όσο κι από τα κινητά τηλέφωνα, τα έχει καθιερώσει πια ως μία δεύτερη παράλληλη ζωή για τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη ...
    • Social media και ψηφιακό μάρκετινγκ 

      Αγγελή, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τη διαμόρφωση του social media marketing από τις επιχειρήσεις. Το ενδιαφέρον ως προς το θέμα αυτό προκύπτει λόγω της σημαντικής επίδρασης που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»