Εμφάνιση απλής εγγραφής

Γιγαντισμός των containerships και εκτίμηση βέλτιστου μεγέθους

dc.contributor.advisorΠαρδάλη, Αγγελική
dc.contributor.authorΠερδίκης, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2020-10-16T09:40:58Z
dc.date.available2020-10-16T09:40:58Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12968
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/391
dc.description.abstractΟ γιγαντισμός των containerships είναι ένα φαινόμενο που απασχολεί πλοιοκτήτες και διαχειριστές τερματικών εμπορευματοκιβωτίων ανά τον κόσμο. καθώς τα οφέλη του, όπως οι οικονομίες κλίμακας, καθιστούν τα μικρότερα containerships απαρχαιωμένα και λιγότερο βιώσιμα, λόγω του μειωμένου ανά μονάδα χωρητικότητας κόστους, ενώ οι διαχειριστές των τερματικών εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονται σε προβληματισμούς που αφορούν την προσαρμογή των υποδομών ώστε να μπορέσουν να υποδεχτούν τα μεγαλύτερα αυτά containerships. Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας αυτής είναι η ανάλυση του γιγαντισμού των containerships, με εστίαση στους λόγους και τις επιπτώσεις που τον χαρακτηρίζουν, συνδυάζοντας και δημοσιευμένα δεδομένα πάνω στη ναυτιλία γραμμών, για μια προσεγγιστική ανάλυση της ζήτησης. Δημιουργείται ένα μαθηματικό μοντέλο και επιμέρους εξισώσεις που χρησιμοποιούνται πάνω σε υποθετικά σενάρια, με σκοπό την εύρεση του βέλτιστου μεγέθους ανά περίπτωση, πάνω στους μεγάλους θαλάσσιους εμπορικούς δρόμους.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.titleΓιγαντισμός των containerships και εκτίμηση βέλτιστου μεγέθουςel
dc.title.alternativeContainerships gigantism and optimal size estimationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENContainerships gigantism is a phenomenon that troubles shipowners and container terminal operators around the world. Its benefits, such as the economies of scale, make smaller containerships obsolete and less sustainable, due to the reduced cost per TEU, while container terminal operators face problems regarding the proper adjustment of the terminal infrastructure in order to be able to serve mega containerships. The purpose of this thesis is the analysis of the containership gigantism, with focus on the reasons and consequences that define it, while combining published data regarding liner shipping, in order to make an approximate analysis on demand. A mathematical model is created, with additional formulae to supplement it, which are used on hypothetical scenarios in order to find the optimal size per case, on the main sea trade routes.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΓιγαντισμόςel
dc.subject.keywordContainershipsel
dc.subject.keywordΖήτησηel
dc.subject.keywordGigantismel
dc.subject.keywordDemandel
dc.subject.keywordΑξιοποίηση χωρητικότηταςel
dc.subject.keywordΟικονομίες κλίμακαςel
dc.subject.keywordCapacity utilizationel
dc.subject.keywordEconomies of scaleel
dc.date.defense2020-10-08


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»