Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΠαπαζέκου, Μαρία
dc.date.accessioned2020-10-01T08:19:50Z
dc.date.available2020-10-01T08:19:50Z
dc.date.issued2020-09-23
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12930
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/353
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής. Συν τοις άλλοις, επιδιώκεται και ο εντοπισμός των ωφελειών που απορρέουν από το branding, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι ζωτικής σημασίας στοιχείο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, οι οποίες καλούνται να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον έντονων ανταγωνιστικών πιέσεων. Η σημαντικότητα της εν λόγω μελέτης έγκειται στο ότι οι αντίστοιχες έρευνες, που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα γύρω από την αξιοποίηση του branding ως στοιχείου της στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, είναι ελάχιστες. Επομένως, καλύπτεται ένα μεγάλο βιβλιογραφικό κενό. Το ζήτημα πραγμάτευσης της εν λόγω μελέτης προσεγγίζεται διττά, δηλαδή μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης και μέσω πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας. Η πρωτογενής έρευνα απευθύνθηκε σε 152 εργαζομένους, στελέχη ή ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα πλήρως δομημένο ερωτηματολόγιο, που απαρτιζόταν από ερωτήσεις κλειστού τύπου. Από το ερωτηματολόγιο διαμορφώθηκαν οι δύο εξεταζόμενες μεταβλητές· η αξιοποίηση του branding και τα οφέλη αυτού. Εν τέλει, προέκυψε ότι οι επιχειρήσεις αξιοποιούν το μάρκετινγκ και το branding σε μέτριο προς ικανοποιητικό επίπεδο. Τα αποκομιζόμενα οφέλη από το branding είναι πολύ ικανοποιητικά και τα βασικότερα εξ αυτών είναι η διαμόρφωση της εικόνας και φήμης της εταιρείας, η δημοτικότητα αυτής και η ενίσχυση του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος. Επίσης, εντοπίστηκε θετική και στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ της αξιοποίησης του branding και των αποκομιζόμενων ωφελειών.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικήςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIn the context of this dissertation, the aim is to investigate branding, as an element of the strategy of modern business entities and the degree to which it is utilized by companies that operate and are based in the Attica region. In addition, it aims to identify the benefits of branding, including enhancing competitive advantage. Competitive advantage is vital for modern businesses, which are called upon to survive in an environment of intense competitive pressure. The importance of this study lies in the fact that the corresponding research that has been conducted in Greece on the use of branding as an element of business marketing strategy, is minimal. Therefore, a large bibliographic gap is covered. The issue of dealing with this study is approached in two ways, namely through bibliographic review and through primary quantitative research. The initial research was addressed to 152 employees, executives or business owners, who completed a fully structured questionnaire consisting of closed-ended questions. The questionnaire formed the two examined variables: the use of branding and its benefits. In the end, it turned out that businesses are taking advantage of marketing and branding at a moderate to satisfactory level. The benefits gained from branding are very satisfactory and the most important of them are the formation of the company's image and reputation, its popularity and the strengthening of its competitive advantage. Also, a positive and statistically significant correlation was found between the use of branding and the benefits gained.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordBrandingel
dc.subject.keywordBrand nameel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΟφέληel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.subject.keywordCompetitive advantageel
dc.date.defense2020-09-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»