Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΤσαούτου, Κατερίνα
dc.date.accessioned2020-10-01T08:03:25Z
dc.date.available2020-10-01T08:03:25Z
dc.date.issued2020-09-25
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12929
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/352
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις ασθενών σχετικά με το περιβάλλον εντός του οποίου τους παρασχέθηκαν υπηρεσίες υγείας, το οποίο εντάσσεται στον γενικό όρο atmospherics. Το περιβάλλον αυτό εξετάζεται στη βάση τεσσάρων διαστάσεων: α) τοποθεσία, β) προσωπικό και υπηρεσίες, γ) φυσικό περιβάλλον, δ) λοιποί παράγοντες και τέλος ε) εξετάζεται κατά πόσο τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών επηρεάζουν τις απόψεις τους. Η έρευνα διεξήχθη με την ποσοτική μέθοδο με τη μορφή ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα 107 ασθενών συνολικά, που επισκέφθηκαν ένα οδοντιατρείο και ένα γυναικολογικό ιατρείο στο κέντρο της Αθήνας. Μέσα από την έρευνα καταρχάς διαπιστώθηκε πως οι ερωτηθέντες είναι συνολικά, σε αρκετά προς πολύ μεγάλο βαθμό, ικανοποιημένοι από την τοποθεσία, το φυσικό περιβάλλον του ιατρείου, το προσωπικό και τις υπηρεσίες, και λοιπούς παράγοντες. Επίσης, στην πλειοψηφία τους δήλωσαν πως σκοπεύουν να επισκεφθούν ξανά το συγκεκριμένο ιατρείο, αλλά και να συστήσουν το συγκεκριμένο ιατρείο σε άλλους. Τέλος, διαπιστώθηκε πως τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών του δείγματος επηρεάζουν ορισμένες από τις απόψεις τους.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleAtmospherics και εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους υγείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe purpose of this research is to examine the views of patients on the environment in which health services are provided, which are part of the general term atmospherics. This environment is examined on the basis of four dimensions: a) location, b) staff and services, c) natural environment, d) other factors, and (e) consideration of whether patient's demographic characteristics affect their views. The survey was conducted using the quantitative method with a questionnaire in a sample of 107 patients in total who visited a dentistry and gynecological medicine centre at the center of Athens. The results indicated that overall the respondents were quite satisfied with the location, the physical environment, the staff and services and other factors. Most of them also stated that they intend to visit this particular clinic again, but also to recommend this practice to others. Finally, it was found that the demographics of the patients affect some of their views.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordAtmosphericsel
dc.subject.keywordΧώροι υγείαςel
dc.subject.keywordΕμπειρία ασθενώνel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση ασθενή - καταναλωτήel
dc.date.defense2020-09-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»