Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπερσίμης, Σωτήριος
dc.contributor.authorΚολοκυθάς, Ιωάννης
dc.date.accessioned2020-09-18T09:16:56Z
dc.date.available2020-09-18T09:16:56Z
dc.date.issued2020-09-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12911
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/334
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται η ανάλυση και η αξιολόγηση του υπάρχοντος πελατολογίου ενός ελληνικού ταξιδιωτικού πρακτορείου, για να διαπιστωθούν τόσο στατιστικά όσο και ρεαλιστικά, ευκαιρίες για ανάπτυξη, καλύτερη οργάνωση και αύξηση της κερδοφορίας. Επιπλέον, επιδιώκεται και η δυνατότητα συσχέτισης με νέους πιθανούς προορισμούς. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προτάθηκαν δέκα νέα πακέτα ταξιδιωτικών προορισμών και τρεις προτάσεις ανάπτυξης πελατολογίου. Στη συνέχεια πραγματοποιείται πρόβλεψη αποτελεσμάτων για τρία έτη μετά την ερεύνα ώστε να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα των προτάσεων και των νέων ταξιδιωτικών προορισμών. Τέλος, γίνεται αναφορά στην παρούσα κατάσταση με την ύπαρξη του κορωνοϊού, Covid-19, και τις επιπτώσεις του στον τουρισμό.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑξιολόγηση πελατολογίου στον τουρισμό και συσχέτιση με πιθανούς προορισμούςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIn the present study, the analysis and evaluation of the existing customer base of a Greek travel agency is carried out, in order to identify, both statistically and realistically, opportunities for development, better organization, increased profitability and the possibility of correlation with new possible destinations. From the results of research, ten new travel destinations were proposed and three suggestions for customer base development. Moreover, the forecast results for three years after the survey take place to determine the effectiveness of the proposals and new travel destinations. Finally, reference is made to the current situation of the coronavirus Covid-19 and its effects on tourism.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordRFMel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordK-means clusteringel
dc.date.defense2020-09-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»