Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας attention economy στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΨυρρής, Δημήτριος
dc.date.accessioned2020-09-09T10:15:50Z
dc.date.available2020-09-09T10:15:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12894
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/317
dc.description.abstractΗ εργασία έχει θέμα: η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας «Attention economy» στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Σκοπός της είναι να διερευνηθεί με ποιο τρόπο η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τη λειτουργία τους, να παράξουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες και να προσφέρουν μεγαλύτερη ικανοποίηση στο αγοραστικό κοινό. Για την εκπόνηση αυτής εργασίας εξετάζονται μια σειρά από ζητήματα, όπως οι λόγοι που δυσχεραίνουν το έργο των εργαζόμενων και οι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους. Η παρούσα πτυχιακή χωρίζεται σε πέντε μέρη. Στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζουμε πως η εξέλιξη της τεχνολογίας ευθύνεται για την γιγαντιαία αύξηση του αριθμού των πληροφοριών που παράγονται και ποιες είναι η επιπτώσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζουμε της έννοια και τα χαρακτηριστικά της «προσοχής» και αναλύουμε τα αίτια και τις επιπτώσεις από την έλλειψή της. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε την θεωρία «Attention economy» ως λύση για το πρόβλημα που περιγράψαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο και αναλύουμε με ποιο τρόπο θα γίνει η ανάσχεση του φαινομένου της έλλειψης της προσοχής. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύουμε πως η επιστήμη του Neuromarketing συμβάλλει στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, ποια είναι τα αίτια που καθορίζουν τις αγοραστικές του επιλογές και πως μπορεί η επιχείρηση να προσαρμόσει τη λειτουργία της στις ανάγκες του. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα εργαλεία τα οποία παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία στις επιχειρήσεις και πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους θα βοηθήσει στην αναβάθμιση της λειτουργίας τους, στην βελτίωση της ποιότητας των παραγόμενων αγαθών και υπηρεσιών, στην μείωση του κόστους παραγωγής και στην ταχύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ πρακτική εφαρμογή της θεωρίας attention economy στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεωνel
dc.title.alternativeThe implementation of the theory attention economy on the digital transformation of the enterprisesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe subject of this thesis is “the implementation of the theory Attention economy on the digital transformation of the enterprises”. Our objective is to conduct a research on the methods that the digital technology enables the enterprises to enhance their operations, their products, their services and increase the customer satisfaction. In order to conduct this assignment we had to go through the reasons that deteriorate the work of the employees and the reasons why the enterprises fail to fulfill their customers needs. This paper consists of five chapters. In the first chapter, we analyze the contribution of the digital technology to the proliferation of the number of the information and the consequences of this phenomenon. In the second chapter we analyze the concept of the word “attention”, the causes and the consequences of its shortage. In the third chapter we introduce the concept of the theory “attention economy” and we suggest is as the solution to the problem described in the previous chapter. We also make suggestions on how to cope with the phenomenon of the attention deficit. In the fourth chapter we analyze the science of Neuromarketing and we examine how it enables the scientists to understand the consumer’s behavior, the reasons behind his purchase choices and how the enterprises should adjust their operations in order to comply with the outcome of this research. In the fifth chapter we mention the tools that the digital technology provides the enterprises and how the digital transformation upgrades the operation of the enterprises and how it enables it to enhance its products and operations and contributes to its cost containment.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordAttention economyel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.date.defense2020-07-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»