dc.contributor.advisor | Δουληγέρης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Κολυβάς, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2020-09-09T09:52:10Z | |
dc.date.available | 2020-09-09T09:52:10Z | |
dc.date.issued | 2020-07-31 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12892 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/315 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα Mεταπτυχιακή Διατριβή (ΜΔ) εντάσσεται στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών υποδομών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ), οι οποίες στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό της διδακτικής μεθοδολογίας της meta-web 2.0 εποχής. Σε αυτή την εργασία παρουσιάζουμε την μοντελοποίηση, τον σχεδιασμό και ένα μέρος από την υλοποίηση, ενός ανοικτού διαδικτυακού εξατομικευμένου περιβάλλοντος μάθησης για το μάθημα της Ηλεκτροτεχνίας της Ειδικότητας των Ηλεκτρολόγων των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Στο περιβάλλον αυτό δίνουμε έμφαση στα μαθησιακά πρότυπα συμπεριφοράς των μαθητών, στην εξατομικευμένη προώθηση της γνώσης και στην επίλυση προβλημάτων τα οποία αφορούν την Ειδικότητα, λαμβάνοντας υπόψη την απλότητα της μορφής και τη δυναμική του ανοιχτού εξατομικευμένου περιβάλλοντος. Η εργασία μας, λαμβάνοντας υπόψη και τα όσα ζήσαμε στην εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19, εντάσσεται στην κατεύθυνση της ενίσχυσης των εξατομικευμένων διαδικτυακών περιβαλλόντων μάθησης από απόσταση, καθώς έχει πλέον εδραιωθεί στην εκπαιδευτική κοινότητα ότι, τα διαδικτυακά εξατομικευμένα περιβάλλοντα μάθησης δεν θεωρούνται μια περιστασιακή προσωρινή λύση αλλά, έχουν αποκτήσει το χαρακτήρα μόνιμης εφαρμογής στην εκπαιδευτική πράξη. | el |
dc.format.extent | 91 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Μοντελοποίηση, σχεδιασμός και υλοποίηση ανοικτού διαδικτυακού εξατομικευμένου περιβάλλοντος μάθησης για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) | el |
dc.title.alternative | Modelling, designing and implementing an Open Personalized Learning Environment (OPLE) for Vocational Education and Training (VET) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This Post-graduate dissertation is a part of the upgrading of the digital infrastructures of Vocational Education and Training (VET), which aim to modernize the teaching method in the meta-web 2.0 era. In this dissertation, we present the modelling, design and a segment of the implementation of an open personalized learning environment (OPLE) for the specialty of Electrical Engineering. This course is organized for Vocational Schools’ students. We emphasize on students’ learning behaviour, on the individualized promotion of knowledge considering the simplicity and the dynamics of the open personalized environment. Taking into consideration our experience in education during the COVID-19 pandemic, this dissertation aims at the strengthening of individualized online distance learning environments since it has been established by the educational community that online personalized environments are not considered a temporary solution but a permanent educational evolution. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Διαδίκτυο | el |
dc.subject.keyword | Τεχνική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρολόγοι μηχανικοί | el |
dc.date.defense | 2020-07-31 | |