Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΒασιλείου, Ανθή Π.
dc.date.accessioned2006-04-03T11:57:02Z
dc.date.available2003-06-13T11:14:36Z
dc.date.issued2002-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/127
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί μία ουσιαστική προσέγγιση στη φιλοσοφία του μεταμοντερνισμού και στην επιρροή της στους ποικίλους τομείς δράσης της κοινωνίας. Ειδικότερα, η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εστιάζεται στην υιοθέτηση της μεταμοντέρνας σκέψης από τις επιστήμες του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή, με απώτερο σκοπό τη διερεύνηση και εξακρίβωση του κατά πόσο ο σύγχρονος καταναλωτής συμπεριφέρεται, διενεργεί και πράττει σύμφωνα με τη μεταμοντέρνα θεώρηση των πραγμάτων. Αρχικά, το πρώτο μέρος της εργασίας πραγματοποιεί αναφορά στις θεμελιώδεις αρχές και τα βασικά χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας του μεταμοντέρνου κινήματος. Στη συνέχεια, αναφέρεται στην εφαρμογή της συγκεκριμένης φιλοσοφίας στους ποικίλους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας (φιλοσοφία, τέχνες, πολιτική, οικονομία, επιστήμες), διενεργώντας παράλληλα εκτενή αναφορά στις απόψεις των βασικότερων αντιπροσώπων της μεταμοντέρνας σκέψης. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας γίνεται λόγος για την ιστορική πορεία και την εξέλιξη των επιστημών του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή. Στη συνέχεια, παρατίθεται σύγκριση μεταξύ θετικιστικών και μεταμοντέρνων θεωριών του μάρκετινγκ, ενώ ταυτόχρονα διενεργείται κάποιο είδος εισαγωγής στις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τη μεταμοντέρνα θεώρηση αυτής της επιστήμης. Το τρίτο μέρος της εργασίας ασχολείται με την πολυπλοκότητα και την αντιφατικότητα που παρουσιάζουν τα μεταμοντέρνα μοντέλα έρευνας καταναλωτή και πρακτικές μάρκετινγκ. Από την άλλη πλευρά, η επόμενη ενότητα της μελέτης επικεντρώνεται, αποκλειστικά και μόνο, στα διακριτά χαρακτηριστικά και τη ζωή του μεταμοντέρνου καταναλωτή. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια της ποιοτικής μεθοδολογίας της ομάδας συγκέντρωσης πραγματοποιείται προσπάθεια επαλήθευσης του αν και κατά πόσο ο σύγχρονος καταναλωτής είναι μεταμοντέρνος στη φύση του.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά
dc.subjectΜεταμοντερνισμός
dc.titleΣύνοψη μεταμοντερνισμού: βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή.
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/127
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1182437 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»