Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜενδρινού, Μαρία
dc.contributor.authorΒούδρη, Μαρία
dc.date.accessioned2020-05-25T07:46:55Z
dc.date.available2020-05-25T07:46:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12719
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/142
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας εργασίας αφορά την ανάπτυξη της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και ειδικότερα των μεταπτυχιακών σπουδών. Η εργασία αν και αναφέρεται σε θέματα του προπτυχιακού επιπέδου επικεντρώνεται στο Μεταπτυχιακό επίπεδο εξετάζοντας το νομοθετικό πλαίσιο ίδρυσης και λειτουργίας των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων στην Ελλάδα. Η ανάλυση περιλαμβάνει και τις νομοθετικές διατάξεις σχετικά με τα Διδακτορικά Προγράμματα στην Ελλάδα. Το ενδιαφέρον για την ανάπτυξη και μεταρρύθμιση των δεδομένων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα όπως και σε άλλα κράτη μέλη της ΕΕ συνδέεται τις τελευταίες δεκαετίες και με τις δράσεις της ΕΕ, όπως η «Ευρώπη 2000», η «Στρατηγική της Λισσαβόνας» και πιο πρόσφατα το Πρόγραμμα «Ευρώπη 2020»,που στοχεύουν στην προαγωγή της οικονομίας της γνώσης στην ΕΕ, με ανάπτυξη της έρευνας, της απασχόλησης, της τεχνολογίας, της παραγωγικότητας, της πληροφορίας, των επενδύσεων κ.α. Η διακήρυξη της Bologna (1999) προώθησε τη δημιουργία του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης που εκτείνεται πέρα από τα όρια των κρατών μελών της ΕΕ και έχει επηρεάσει τις εξελίξεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στόχοι του ΕΧΑΕ ήταν η ισότητα, η ελευθερία, η αυτονομία των ιδρυμάτων, η δια βίου μάθηση, η κινητικότητα, η εξασφάλιση ποιότητας και διαφάνειας, η καθιέρωση ενός συστήματος μεταφοράς πιστωτικών μονάδων, η ισότητα και η αναγνώριση των τίτλων σπουδών, η συνεργασία των ανώτατων ιδρυμάτων, η κατοχύρωση του πρώτου, του δεύτερου και του τρίτου κύκλου σπουδών κ.α. μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η εργασία εξετάζει πτυχές της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα όπως η οργάνωση, η ποιότητα, η χρηματοδότηση και το νομοθετικό πλαίσιο. Επίσης παρουσιάζει τα κύρια πρότυπα στην Ευρώπη, το Αγγλοσαξονικό και το Ηπειρωτικό, στο χώρο της Τριτοβάθμιας και ιδιαίτερα των Μεταπτυχιακών Σπουδών.el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην Ελλάδα. Η πρόκληση του χώρου της ανώτατης εκπαίδευσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe subject of this work concerns the development of Higher Education in Greece and in particular postgraduate studies. The work, although referring to subjects at the undergraduate level, focuses on the Postgraduate level by examining the legislative framework for the establishment and operation of Postgraduate Programs in Greece. The analysis also includes the legislative provisions on Ph.D. Programs in Greece. Interest in developing and reforming higher education data in Greece as well as in other EU Member States has been linked in recent decades with EU actions such as "Europe 2000", the "Lisbon Strategy" and more recently program "Europe 2020", aimed at promoting the knowledge economy in the EU, by developing research, employment, technology, productivity, information, investment, etc. The Bologna Declaration (1999) promoted the creation of a European Higher Education Area that extends beyond the borders of the EU Member States and has influenced developments in Higher Education. The objectives of HELEX were equality, freedom, autonomy of institutions, lifelong learning, mobility, ensuring quality and transparency, establishment of a credit transfer system, equality and recognition of qualifications, cooperation of the highest establishments, the establishment of the first, second and third courses, etc. between the countries of the European Union. The thesis examines aspects of higher education in Greece such as organization, quality, funding, and the legislative framework. It also presents the main standards in Europe, the Anglo-Saxon and the Continental, in the field of Higher Education and especially Postgraduate Studies.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΜεταπτυχιακά προγράμματαel
dc.subject.keywordΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΜεταπτυχιακές σπουδέςel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκός Χώρος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.date.defense2018-12-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»