Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑγαπητού, Χρύσα
dc.contributor.authorΠαναγοπούλου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2020-03-06T09:02:44Z
dc.date.available2020-03-06T09:02:44Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12647
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/70
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στη νέα πελατοκεντρική στρατηγική που ακολουθούν οι περισσότερες επιχειρήσεις και στην σημαντικότητα της έννοιας της Διαχείρισης των Πελατειακών Σχέσεων (CRM).Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ορισμός του CRM, οι αρχές και οι λειτουργίες του, καθώς επίσης και τα πλεονεκτήματα που το χαρακτηρίζουν. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στη στρατηγική σημασία που έχει το CRMγια τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, όπως επίσης αναλύονται και τα συστήματα που έχουν δημιουργηθεί και υιοθετηθεί από πολλούς οργανισμούς. Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας και η χρήση της στην καθημερινότητα των ανθρώπων, κατέστησε την αναγκαιότητα αναφοράς της Ηλεκτρονικής Διαχείρισης των Πελατειακών Σχέσεων, που είναι ευρέως γνωστό με τον όρο E-CRM. Έχοντας αναλύσει την έννοια CRM, τη στρατηγική και τη σημαντικότητά της, τον τρόπο με τον οποίο η συλλογή των δεδομένων που αφορούν τους πελάτες και τις προτιμήσεις τους, χρειάζεται η κάθε επιχείρηση να εκμεταλλευτεί για να εξασφαλίσει τα κέρδη και τη βιωσιμότητά της, εξετάζεται η χρήση των εν λόγω συστημάτων στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Πιο συγκεκριμένα,αναλύεται η εταιρία τηλεπικοινωνιών Cosmote, μια εταιρία που έχει ως γνώμονα τον πελάτη και τις ανάγκες του, έχει ως στόχο την ικανοποίηση αυτών με αποτελεσματικότερο τρόπο, αλλά ταυτόχρονα και την αύξηση των εσόδων της και την διατήρηση και επέκταση του πελατολογίου της.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ εφαρμογή του CRM συστήματος στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών: η περίπτωση της Cosmoteel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.subject.keyworde-CRMel
dc.subject.keywordΤηλεπικοινωνίεςel
dc.subject.keywordCosmoteel
dc.date.defense2020-02-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»