Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣαρρή, Ελένη
dc.date.accessioned2020-02-18T07:23:45Z
dc.date.available2020-02-18T07:23:45Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12623
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/46
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ, δίνεται ο ορισμός του και μια σύντομη ιστορική εξέλιξη. Στη συνέχεια περιγράφονται οι διακρίσεις του σύγχρονου μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ mix και οι στρατηγικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Επίσης, αναλύονται οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του και πραγματοποιείται μία σύγκριση του διαδικτυακού μάρκετινγκ με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η οικονομική κρίση και περιγράφεται η οικονομική κρίση στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Στη τρίτο κεφάλαιο δίνεται ένας σύντομος ορισμός της επιχείρησης και αναλύονται οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Έπειτα αναλύονται οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις επιχειρήσεις, στις μικρές επιχειρήσεις και στη συνέχεια στις ελληνικές επιχειρήσεις και στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύονται οι επιχειρήσεις σε σχέση με το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Περιγράφεται ο στρατηγικός σχεδιασμός του διαδικτυακού μάρκετινγκ και το διαδικτυακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων με τη χρήση μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Αναλύεται επίσης η αποτελεσματικότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ και περιγράφονται κάποιες έρευνες σχετικά με το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Στο τέλος της εργασίας υπάρχει το συμπέρασμα και οι βιβλιογραφικές αναφορές.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσηςel
dc.title.alternativeTurn of business into internet marketing and its power in the context of the economic crisisel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe present thesis deals with "The turn of Businesses to Internet Marketing and its Power in the Context of the Financial Crisis" and consists of four chapters. The first chapter analyzes the internet marketing, its definition is given, and a brief historical development is presented. Following are described the distinctions of modern marketing, marketing mix and internet marketing strategies. It is also analyzed the challenges and the opportunities, as well as its advantages and disadvantages, and compares internet marketing with traditional marketing. The second chapter analyzes the economic crisis and describes the economic crisis in Europe and in Greece. The third chapter gives a brief definition of the business and analyzes businesses in Greece. Moreover, analyzes the impact of the economic crisis on businesses, small businesses and then on Greek businesses and on Greek small and medium-sized enterprises. In the fourth and final chapter, businesses are analyzed in relation to online marketing. Is described the strategic design of online marketing and online business marketing using social networking. It is also analyzed the effectiveness of internet marketing and describes some research on internet marketing. At the end of the thesis are the conclusion and the bibliographic references.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.date.defense2020-01-24


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»