Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΣταύρος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2019-12-18T06:59:41Z
dc.date.available2019-12-18T06:59:41Z
dc.date.issued2019-12-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12556
dc.description.abstractΣτόχος της εργασίας αυτής είναι η θεωρητική κατασκευή ενός νέου καινοτόμου προϊόντος στην αγορά εμφιαλωμένων νερών μελετώντας την ελκυστικότητά των μεταλλικών νερών στην Ελλάδα. Το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας δίνει μια πλήρη εικόνα της αγοράς εμφιαλωμένων νερών στις μέρες μας, σε ελληνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα, επειδή γίνεται λόγος για ένα καινοτόμο προϊόν, ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να βρει πληροφορίες για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, αλλά και για το μάρκετινγκ ως στοιχείο και έκφραση καινοτομίας. Στο ερευνητικό μέρος, διεξήχθη ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από 153 άτομα και αφορά τις προτιμήσεις και την καινοτομία των Ελλήνων καταναλωτών. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη στατιστική ανάλυση μαρτυρούν ότι για τους Έλληνες έχει ιδιαίτερη σημασία η λειτουργικότητα και η εξοικονόμηση χώρου και χρόνου, ενώ ένα νέο προϊόν θα έπρεπε να λάβει υπόψη τις προτιμήσεις τους σχετικά με τα σημαντικά χαρακτηριστικά του.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕλκυστικότητα και προτιμήσεις καινοτόμων μεταλλικών νερών στην Ελλάδαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe purpose of this work is to theoretically construct a new innovative product on the bottled water market and the attractiveness of mineral bottled waters in Greece. The theoretical framework of the work gives a complete picture of the bottled water market nowadays, both in Greece and worldwide. At the same time, because the topic is about an innovative product, the reader can find information about innovation and entrepreneurship, but also about marketing as an element and expression of innovation. In the research part, a questionnaire that was answered by 153 people was conducted, which deals with the preferences and innovation of Greek consumers. The conclusions drawn from the statistical analysis show that for the Greeks functionality and space and time saving are of importance, while a new product should take into account their preferences regarding its important features.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΚλάδος εμφιαλωμένων νερώνel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΣτατιστική ανάλυσηel
dc.date.defense2019-12-11


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»