Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorPolemis, Dionisios
dc.contributor.advisorΠολέμης, Διονύσιος
dc.contributor.authorTsiaka, Dimitra
dc.contributor.authorΤσιάκα, Δήμητρα
dc.date.accessioned2019-12-09T10:25:38Z
dc.date.available2019-12-09T10:25:38Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12520
dc.description.abstractH ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει μια ακόμη πρόκληση από την αμετάκλητη ημερομηνία επιβολής του ΔΝΟ για το 2020 η οποία ρυθμίζει τον περιορισμό του θείου στα καύσιμα πλοίων και έχει οριστεί για την 1η Ιανουαρίου 2020. Σύμφωνα με τον κανονισμό 14 του παραρτήματος VI της MARPOL, η περιεκτικότητα σε θείο των εκπομπών αερίων δεν πρέπει να υπερβαίνει το 3,5% m / m. Ο κανονισμός αυτός έχει πλέον αλλάξει και από την 1η Ιανουαρίου 2020 το όριο μειώνεται σε 0,5% m / m σε περιεκτικότητα σε θείο. Αυτή η εργασία ασχολείται με τους πιο πρόσφατους κανονισμούς για τις εκπομπές θείου και τις επιπτώσεις που θα έχουν στη ναυτιλιακή βιομηχανία και τα εμπλεκόμενα μέλη. Οι ναυτιλιακές εταιρείες και οι πλοιοκτήτες κλήθηκαν να κάνουν μια επιλογή που θα τους επιτρέψει να λειτουργούν τα πλοία τους εντός των νέων ορίων. Θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μια διαθέσιμη μέθοδο συμμόρφωσης. Αυτές οι μέθοδοι μπορεί να είναι καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, όπως MGO, εναλλακτικά καύσιμα όπως LNG ή εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού αερίων στα πλοία τους, κοινώς γνωστά ως scrubbers. Επιπλέον, οι κατασκευαστές και προμηθευτές καυσίμων είναι υπεύθυνοι να συμβαδίσουν με τις αλλαγές στη ζήτηση και την προσφορά καθώς και τις ανάγκες για ασφαλή προϊόντα υψηλής ποιότητας. Στη συνέχεια θα αναλυθούν οι νέοι κανονισμοί με τις επιπτώσεις τους και τις διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις.el
dc.format.extent41el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleHow IMO 2020 regulations will impact shipping companiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENSince the irrevocable date for the enforcement of IMO 2020, which regulates the restriction of Sulfur in marine fuel, has been set for 1 January 2020, the shipping industry faces yet another challenge. Regulation 14 in Annex VI of MARPOL, states that sulfur content in gas emissions must be no more than 3.5% m/m. This regulation now has changed and starting January 1st 2020, the limit is lowered to 0.5% m/m in sulfur content. This thesis discusses the latest sulfur emissions regulations and the impact this will have on the shipping industry and the parties involved. Shipping companies and ship-owners were asked to make a choice that will allow them to operate their vessels within the new limits. They will have the option to choose an available method of compliance. This could be low sulfur content fuels such as MGO, alternative fuels such as LNG or installing gas cleaning systems on their vessels, commonly known as scrubbers. Furthermore, fuel manufacturers and suppliers of bunkers/refineries are responsible to keep up with changes in demand and supply as well as the needs of high quality and safe products. The new regulations among with their impacts and the available alternative solutions will be analyzed.el
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordIMOel
dc.subject.keywordEGCSel
dc.subject.keywordEnvironmentel
dc.subject.keywordSulfurel
dc.date.defense2019-11-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»