dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Χαζίζα, Αθηνά | |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T07:34:14Z | |
dc.date.available | 2019-12-09T07:34:14Z | |
dc.date.issued | 2019-11-24 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12515 | |
dc.description.abstract | Η ναυτιλία έχει μια πολύ δυναμική θέση στην παγκόσμια βιομηχανία και ένας από τους σημαντικότερους θεσμικούς οργανισμούς που τη στηρίζουν είναι τα κράτη σημαίας. Η πρωταρχική ευθύνη των κρατών σημαίας είναι η ασφάλεια της ναυτιλίας και δευτερευόντως η κατά γράμμα εφαρμογή των καθηκόντων τους. Παρά τις προσπάθειες βελτίωσης της εφαρμογής του κράτους σημαίας, η συμμόρφωση με τα διεθνή πρότυπα επιτυγχάνεται κατά κύριο λόγο μέσω της πίεσης που ασκούν οι λιμενικές αρχές στην βιομηχανία. Οι λιμενικές αρχές αποτελούν επίσης ένα μέσο αποτελεσματικότητας για την επίτευξη εφαρμογής των διαφόρων διεθνών συμβάσεων που καλύπτουν την ασφάλεια, τις συνθήκες εργασίας και την πρόληψη της ρύπανσης σε εμπορικά πλοία. Τα πιστοποιητικά είναι η απόδειξη ότι το σύστημα λειτουργεί με βάση τους κανονισμούς. Κατ’ ακολουθία η ανάπτυξη των σημαιών ευκαιρίας, ενός νέου συστήματος κατά το οποίο, τα εμπορικά πλοία καταγράφονται σε χώρες με ανοικτά μητρώα χωρίς αυτά να συνδέονται με τα κράτη σημαίας στα οποία έχουν κάνει την εγγραφή τους, παίζουν σπουδαίο ρόλο στην διατήρηση ή μη των απαιτούμενων συμμορφώσεων. Τέλος, οι ειδικής φύσεως σημαίες (δεύτερα μητρώα) αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι στην λειτουργία του συστήματος. | el |
dc.format.extent | 64 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Τhe role of flag states administration in shipping industry | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Shipping has a very dynamic place in the global industry and one of the most important institutions supporting it, is the flag state. The primary responsibility of the flag states is the safety of the shipping and secondarily the implementation of their duties. Despite efforts to improve the implementation of the flag state, the compliance with international standards is largely achieved through the pressure exerted by the port authorities on industry. Port authorities are also an instrument of effectiveness in achieving the implementation of various international conventions covering safety, working conditions and pollution prevention on merchant ships. Certificates are proof that the system operates under regulations. Subsequently, the development of flags of convenience, a new system in which merchant ships are registered in countries with open registrations without being linked to the flag states in which they are registered. Those do play an important role in maintaining or not the required compliances. Finally, special flags (second registries) are an integral part of the system’s operation. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | Shipping | el |
dc.subject.keyword | Safety regulations | el |
dc.subject.keyword | Flag states | el |
dc.subject.keyword | Shipping industry | el |
dc.date.defense | 2019-10-31 | |