Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑφορδακού, Γεωργία
dc.date.accessioned2019-11-25T10:29:22Z
dc.date.available2019-11-25T10:29:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12380
dc.description.abstractΣτη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά την δημιουργία και την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων, σταθερών στο χρόνο. Οι πελατειακές σχέσεις οι οποίες αναπτύσσονται χαρακτηρίζονται από αμοιβαία και ισοδύναμα οφέλη, τόσο για τον πωλητή όσο και για τον πελάτη. Η συγκεκριμένη εταιρική πολιτική χαρακτηρίζεται από την συνεχή έρευνα, επικοινωνία και προσαρμογή. Επιτυγχάνεται μεγαλύτερη εταιρική κερδοφορία, σε σύγκριση με τις κλασικές μεθόδους μάρκετινγκ. Η υλοποίηση του μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων, αποτελείται από τα στάδια της έρευνας, της δημιουργίας αξίας για τον πελάτη, της επικοινωνίας και προώθησης του προσφερόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας, της δημιουργίας πελατειακής σχέσης και της πελατειακής αφοσίωσης. Αναλύεται η συγκεκριμένη διαδικασία και μελετάται η οικονομική της διάσταση. Έπειτα, παρουσιάζεται η ποιοτική έρευνα. Συγκεκριμένα, η μελέτη περίπτωσης ενός χαρακτηριστικού προγράμματος μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων, από τον χώρο της υγείας. Ειδικότερα, πραγματοποιείται η μελέτη περίπτωσης του προγράμματος Κάρτα Metropolitan, του Metropolitan Hospital. Ο τρόπος εφαρμογής του μάρκετινγκ σχέσεων, μέσω του προγράμματος της Κάρτας Metropolitan, είναι η παροχή οικονομικών προνομίων. Ο σκοπός είναι η δημιουργία και η ανάπτυξη πελατειακής σχέσης. Οι παράγοντες των ποιοτικών υπηρεσιών και της σχέσης αμοιβαίων και ισοδύναμων ωφελειών που αναπτύσσεται, είναι καίριας σημασίας για την συνέχιση και την ανάπτυξη της πελατειακής σχέσης. Επιπλέον, αναλύονται οι επιμέρους παράγοντες, που ευνοούν και δυσκολεύουν την συγκεκριμένη επιδίωξη. Τέτοιοι παράγοντες αποτελούν η οικονομική, η πολιτική και η νομοθετική κατάσταση της χώρας, οι ευκαιρίες που προσφέρουν οι ελλείψεις του δημόσιου τομέα υγείας και ο ισχυρός ανταγωνισμός του κλάδου.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείαςel
dc.title.alternativeLong-term customer relationship marketing: case study of the health sectorel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis thesis examines the marketing of long-term customer relationships. In international literature, is found also in term of Relationship Marketing. This corporate philosophy is about, creating and developing customer relationships stable over time. Customer relationships that develop have mutual and equivalent benefits, both for the seller and for the customer. This corporate policy is characterized by ongoing research, communication and customization. Greater corporate profitability is achieving, compared to the traditional marketing methods. The implementation of long-term customer relationship marketing is consisted by the stages of research, creating value for the customer, communicating and promoting the product or service that is offered, creating customer relationship and customer loyalty. This process is analyzed, and its economic aspect is studied. Afterward, is presented the qualitative research. Specifically, the case study of a typical long-term customer relationship marketing program in the health field. Particularly, the case study of the Metropolitan Card program, by the Metropolitan Hospital. The way in which relationship marketing is applying through the Metropolitan Card program is the provision of financial privileges. The purpose is to be establishing and developing a customer relationship. The factors of the quality of services and the relationship with mutual and equivalent benefits that is developing are crucial for the relationship continuation and development. In addition, the individual factors that favor and hinder this pursuit are analyzed. Such factors include the country's economy, politics and legislation, the offered opportunities by public health shortages and the strong competition in the industry.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠελατειακές σχέσειςel
dc.subject.keywordΥγείαel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordHealthel
dc.subject.keywordCustomer relationsel
dc.subject.keywordΜακροχρόνιες σχέσειςel
dc.subject.keywordLong-term relationsel
dc.date.defense2019-10-21


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»