dc.contributor.advisor | Λαμπρινουδάκης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Παπαδάκης, Εμμανουήλ | |
dc.date.accessioned | 2019-09-27T06:54:37Z | |
dc.date.available | 2019-09-27T06:54:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12170 | |
dc.description.abstract | Οι θαλάσσιες μεταφορές είναι κρίσιμες για την παγκόσμια οικονομία. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο κλάδος αναζητά συνεχώς οικονομίες κλίμακας και αποτελεσματικότητας. Αυτό οδήγησε στην εισαγωγή πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας και την αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας των πληροφοριών για την επίτευξη μεγαλύτερης αυτοματοποίησης, τόσο στην ξηρά όσο και στη θάλασσα. Η αυξημένη ψηφιοποίηση μπορεί να αποδειχθεί ωφέλιμη για τη βιομηχανία όσον αφορά την παραγωγικότητα, την αποδοτικότητα και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, αλλά και να δημιουργήσει σοβαρές απειλές με τη σύνδεση ενός πλοίου με τον κυβερνοχώρο. Σε έναν όλο και περισσότερο συνδεδεμένο και τεχνολογικά εξαρτώμενο κόσμο, εμφανίζονται νέες ευπάθειες. Αυτό οφείλεται στον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό τρίτων που χρησιμοποιούν κλεμμένα δεδομένα από τα διάφορα συστημάτων των ναυτιλιακών οργανισμών. Οι χρησιμοποιούμενες τεχνολογίες είναι ευάλωτες στις ίδιες απειλές που επηρεάζουν τα εμπορικά, παραγωγικά και κυβερνητικά συστήματα. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις απειλές στη ναυτιλιακή βιομηχανία και διερευνά τις πιθανές επιθέσεις σε συστήματα σχετικά με την πλοήγηση, την πρόωση και διαχείριση του φορτίου στα πλοία. | el |
dc.format.extent | 99 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.title | Μελέτη αδυναμιών σε κρίσιμες υποδομές με έμφαση στη ναυτιλία | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Maritime transport is critical to the global economy. In a competitive environment, the industry is constantly seeking economies of scale and efficiencies. This has led to the introduction of larger vessels and an increasing use of information technology to achieve greater automation, both on shore and at sea. The increased digitalization may prove to be beneficial to the industry in terms of productivity, efficiency and performance optimization but also, impose serious threats from the consistent connection of a ship with the cyber world. In an increasingly connected and technologically dependent world, new areas of vulnerability are emerging. This is due to the ever growing number of illegitimate parties that stand to gain from manipulation stolen data of the industry’s on-board and onshore systems. The technologies employed are vulnerable to the same cyber-security threats as those in other sectors affecting commercial, production and government systems. This thesis reviews the threats in the maritime environment and explores the possible cyber-attacks on maritime-related systems for navigation, propulsion, and cargo-related functions. | el |
dc.contributor.master | Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.subject.keyword | ICS | el |
dc.subject.keyword | IT | el |
dc.subject.keyword | OT | el |
dc.subject.keyword | IMO | el |
dc.subject.keyword | TMSA | el |
dc.subject.keyword | ABS | el |
dc.subject.keyword | DNV | el |
dc.subject.keyword | BIMCO | el |
dc.subject.keyword | ISPS | el |
dc.subject.keyword | ISM | el |
dc.subject.keyword | ICT | el |
dc.subject.keyword | SIRE | el |
dc.subject.keyword | SMS | el |
dc.subject.keyword | PDCA | el |
dc.subject.keyword | ISMS | el |
dc.subject.keyword | VISHING | el |
dc.subject.keyword | DMAIC | el |
dc.subject.keyword | IoT | el |
dc.subject.keyword | AIS | el |
dc.subject.keyword | GMDSS | el |
dc.subject.keyword | ECDIS | el |
dc.subject.keyword | GNSS | el |
dc.subject.keyword | GPS | el |
dc.subject.keyword | OCIMF | el |
dc.subject.keyword | DoS | el |
dc.subject.keyword | CIA | el |
dc.subject.keyword | NIST | el |
dc.date.defense | 2019-09-20 | |