Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΠροεστού, Ευτυχία
dc.date.accessioned2019-09-25T11:22:01Z
dc.date.available2019-09-25T11:22:01Z
dc.date.issued2019-07-18
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12167
dc.descriptionΤα δεδομένα που παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία αφορούν το διάστημα 2015-2017.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ αναβάθμιση του μίγματος marketing σε περιόδους κρίσης: η περίπτωση της Folli Follieel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΚρίσηel
dc.subject.keywordΔιαχείριση κρίσηςel
dc.subject.keywordΕπιπτώσεις της κρίσηςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣτρατηγικές μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠοιοτική έρευναel
dc.subject.keywordFocus Groupel
dc.subject.keywordPhoto - elicitationel
dc.subject.keywordPerceptual mapel
dc.date.defense2019-07-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»