Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ένα εκπαιδευτικό σενάριο για την εξοικείωση με το εργαλείο εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms Education EV3 και το προγραμματιστικό του περιβάλλον

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΑλεβιζάκος, Ηλίας
dc.date.accessioned2019-09-02T09:05:35Z
dc.date.available2019-09-02T09:05:35Z
dc.date.issued2019-07-30
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12121
dc.description.abstractΗ εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια καινοτόμος μαθησιακή μέθοδος, η οποία τα τελευταία χρόνια εντάσσεται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια αλλά και στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Η δυνατότητα της εκπαιδευτικής ρομποτικής να μετατρέπει τη μάθηση σε μια ευχάριστη, παιγνιώδη και ενδιαφέρουσα διαδικασία, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα στους εκπαιδευόμενους κρίσιμες δεξιότητες του μέλλοντος, την μετατρέπουν σε πόλο έλξης μεγάλου αριθμού μαθητών κάθε χρόνο. Καθίσταται φανερό ότι είναι αναγκαία η ύπαρξη κατάλληλα εκπαιδευμένου και τεχνολογικά καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού που θα μπορέσει να φέρει εις πέρας τη διδασκαλία του σύνθετου αυτού αντικειμένου. Τα τελευταία χρόνια, αρκετοί πανεπιστημιακοί και εκπαιδευτικοί φορείς μέσα από ποικίλλα προγράμματα συμβάλλουν στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε μια σειρά από εργαλεία εκπαιδευτικής ρομποτικής. Το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να γνωρίσουν το εκπαιδευτικό πακέτο Ρομποτικής Lego Mindstorms Education EV3 και το Προγραμματιστικό Περιβάλλον Lego Mindstorms Education EV3 Software με απώτερο σκοπό να αποκτήσουν βασικές γνώσεις εκπαιδευτικής ρομποτικής και προγραμματισμού. Εισάγει την έννοια της εκπαιδευτικής ρομποτικής με την κατασκευή ενός ρομπότ αξιοποιώντας το εκπαιδευτικό πακέτο Lego Mindstorms Education EV3 και με τον προγραμματισμό του με τη χρήση βασικών ρομποτικών εντολών από το Lego Mindstorms Education EV3 Software. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν βήμα-βήμα ένα ρομπότ μεταφορέα με σκοπό να μεταφέρει με τη σειρά δύο προκαθορισμένα αντικείμενα σε δύο προκαθορισμένες περιοχές. Καλούνται έτσι να αντιμετωπίσουν και να επιλύσουν ένα πραγματικό πρόβλημα εμπνευσμένο από καθημερινές διαδικασίες της παραγωγής, όπως η μεταφορά προϊόντων.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΈνα εκπαιδευτικό σενάριο για την εξοικείωση με το εργαλείο εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms Education EV3 και το προγραμματιστικό του περιβάλλονel
dc.title.alternativeAn educational scenario for the familiarization with the educational robotics tool Lego Mindstorms Education EV3 and its programming environmentel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENEducational robotics is an innovative learning method, which in the recent years has become part of both the worldwide and greek educational community. The ability of educational robotics to turn learning into a pleasant, playful and interesting process, while developing trainees' critical skills of the future, turns it into a pole of attraction for a large number of students each year. Therefore, it becomes clear that there is a need for appropriately trained staff, with knowledge on educational technology, who will be able to sustain the teaching of this complex subject. In recent years, several academics and educators through a variety of programs have contributed to educating teachers in a range of educational robotics tools. The educational scenario included in this thesis is aimed primarily at teachers who want to acquire knowledge of the Lego Mindstorms Education EV3 educational package and the Lego Mindstorms Education EV3 Software programming tool, with the ultimate goal of acquiring basic knowledge of educational robotics and programming. It introduces the concept of educational robotics by building a robot using the contents of the Lego Mindstorms Education EV3 educational package and by programming it, using basic robotic commands from Lego Mindstorms Education EV3 Software. Trainees must construct and program step-by-step a robot-transporter able to move two predetermined objects to two predetermined areas. By this way they are called to address and solve a real problem inspired by everyday production processes, which is product transportation.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordLego Mindstorms Education EV3el
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subject.keywordEducational roboticsel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά σενάριαel
dc.subject.keywordLearning scenariοsel
dc.subject.keywordLego Mindstorms Education EV3 softwareel
dc.date.defense2019-07-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»