dc.contributor.advisor | Κοτταρίδη, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Γκουμά, Διονυσία | |
dc.date.accessioned | 2019-07-24T08:40:44Z | |
dc.date.available | 2019-07-24T08:40:44Z | |
dc.date.issued | 2019-07-22 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12098 | |
dc.description.abstract | Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε το νεοσύστατο Γραφείο Ποιότητας ενός Τριτοβάθμιου Γενικού Νοσοκομείου της Αττικής.
Η προσέγγιση του θέματος έγινε με απευθείας συνέντευξη με την υπεύθυνη του Γραφείου Ποιότητας του Νοσοκομείου, ενώ αντλήθηκαν δεδομένα από την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου, καθώς επίσης και από το σύστημα Διαύγεια του υπουργείου Υγείας.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω της συνέντευξης απαντήθηκαν θέματα που αφορούσαν την έως τώρα λειτουργία του Γραφείου Ποιότητας και των αποτελεσμάτων της λειτουργίας του, ενώ απαριθμήθηκαν και οι προβλεπόμενοι στόχοι του. Δόθηκαν πληροφορίες για τη δομή και την οργάνωση του Γραφείου Ποιότητας και τους σκοπούς που οφείλει να επιτελεί. Επίσης, μέσω της ιστοσελίδας του Νοσοκομείου και του υπουργείου Υγείας διασαφηνίστηκαν οι αρμοδιότητες που έχουν θεσπιστεί , ενώ ακόμα μελετήθηκε ο ετήσιος απολογισμός του Γραφείου Ποιότητας στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του.
Τέλος, αναλύθηκαν τα εμπόδια που προέκυψαν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καθώς επίσης και το πλάνο για την αντιμετώπιση τους και την επίτευξη ακόμα περισσότερων δράσεων. | el |
dc.format.extent | 58 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Το γραφείο ποιότητας σε τριτοβάθμιο δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας | el |
dc.title.alternative | The quality control office in a tertiary general public hospital of Athens | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of the current thesis is to present the organization and function of the newfound Quality Control Office in a tertiary General Public Hospital of Athens, Greece.
To better understand the background of this office and its role in the hospital, an interview with the manager of the office was planned. In addition, related governmental articles were accessed.
Through that interview, questions regarding the current office situation, its goals, actions and the results produced were answered. Furthermore, the structure of the Quality Control Office was analyzed. By accessing related articles, the office responsibilities and annual evaluation were further scrutinized.
Finally, analysis of the obstacles met during the first year of operation as well as a solution plan was discussed. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας | el |
dc.subject.keyword | Γραφείο ποιότητας | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el |
dc.subject.keyword | Ικανοποίηση ασθενών | el |
dc.subject.keyword | Πιστοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2019-07-22 | |