Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το γραφείο ποιότητας σε τριτοβάθμιο δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΓκουμά, Διονυσία
dc.date.accessioned2019-07-24T08:40:44Z
dc.date.available2019-07-24T08:40:44Z
dc.date.issued2019-07-22
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12098
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε το νεοσύστατο Γραφείο Ποιότητας ενός Τριτοβάθμιου Γενικού Νοσοκομείου της Αττικής. Η προσέγγιση του θέματος έγινε με απευθείας συνέντευξη με την υπεύθυνη του Γραφείου Ποιότητας του Νοσοκομείου, ενώ αντλήθηκαν δεδομένα από την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου, καθώς επίσης και από το σύστημα Διαύγεια του υπουργείου Υγείας. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της συνέντευξης απαντήθηκαν θέματα που αφορούσαν την έως τώρα λειτουργία του Γραφείου Ποιότητας και των αποτελεσμάτων της λειτουργίας του, ενώ απαριθμήθηκαν και οι προβλεπόμενοι στόχοι του. Δόθηκαν πληροφορίες για τη δομή και την οργάνωση του Γραφείου Ποιότητας και τους σκοπούς που οφείλει να επιτελεί. Επίσης, μέσω της ιστοσελίδας του Νοσοκομείου και του υπουργείου Υγείας διασαφηνίστηκαν οι αρμοδιότητες που έχουν θεσπιστεί , ενώ ακόμα μελετήθηκε ο ετήσιος απολογισμός του Γραφείου Ποιότητας στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του. Τέλος, αναλύθηκαν τα εμπόδια που προέκυψαν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καθώς επίσης και το πλάνο για την αντιμετώπιση τους και την επίτευξη ακόμα περισσότερων δράσεων.el
dc.format.extent58el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο γραφείο ποιότητας σε τριτοβάθμιο δημόσιο νοσοκομείο της Αθήναςel
dc.title.alternativeThe quality control office in a tertiary general public hospital of Athensel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of the current thesis is to present the organization and function of the newfound Quality Control Office in a tertiary General Public Hospital of Athens, Greece. To better understand the background of this office and its role in the hospital, an interview with the manager of the office was planned. In addition, related governmental articles were accessed. Through that interview, questions regarding the current office situation, its goals, actions and the results produced were answered. Furthermore, the structure of the Quality Control Office was analyzed. By accessing related articles, the office responsibilities and annual evaluation were further scrutinized. Finally, analysis of the obstacles met during the first year of operation as well as a solution plan was discussed.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΓραφείο ποιότηταςel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subject.keywordΠιστοποίησηel
dc.subject.keywordΣυνεχιζόμενη εκπαίδευσηel
dc.date.defense2019-07-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»