Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΒαγενάς, Χρήστος
dc.date.accessioned2019-07-23T10:29:31Z
dc.date.available2019-07-23T10:29:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12096
dc.description.abstractΟ όρος «Στρατηγικό Μάνατζμεντ» χρησιμοποιείται για να δηλώσει τον κλάδο που ασχολείται με την ανάπτυξη στρατηγικού οράματος, καθορίζοντας σκοπούς, διατυπώνοντας και εφαρμόζοντας στρατηγικές και εισάγοντας διορθωτικά μέτρα για τις αποκλίσεις (εάν υπάρχουν). Οι κύριοι σκοποί του Στρατηγικού Μάνατζμεντ αφορούν (1) στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, με στόχο να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό, να επιτύχουν δεσπόζουσα θέση στην αγορά και (2) να λειτουργήσει ως οδηγός του οργανισμού για να βοηθήσει στην επιβίωση των αλλαγών στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Έτσι, η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση των θεμάτων που σχετίζονται με το στρατηγικό μάνατζμεντ. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία εξετάζει έννοιες όπως η στρατηγική και το στρατηγικό μάνατζμεντ, καθώς και εργαλεία για την αξιολόγηση των παραγόντων του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων. Προκειμένου οι έννοιες αυτές να γίνουν βαθιά κατανοητές και αντιληπτές ο πολυεθνικός όμιλος της PepsiCo χρησιμοποιείται ως μελέτη περίπτωσης. Τα αποτελέσματα από την έρευνα της PepsiCo έδειξαν ότι η στρατηγική που χρησιμοποιεί είναι αποτελεσματική, ωστόσο κάποιες προτάσεις βελτίωσης γίνονται στο τελευταίο κεφάλαιο των συμπερασμάτων.el
dc.format.extent117el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικό management πολυεθνικής επιχείρησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΔιοίκησηel
dc.subject.keywordΔιαχείρισηel
dc.subject.keywordΠολυεθνικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΔιεθνής επιχείρησηel
dc.subject.keywordΕργαλεία στρατηγικήςel
dc.date.defense2019-07-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»