Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΔεληγιάννης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2019-07-23T06:19:13Z
dc.date.available2019-07-23T06:19:13Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12095
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η στρατηγική ανάλυση του ομίλου Elbisco και η τοποθέτηση του στον κλάδο των τυποποιημένων αρτοπαρα-σκευασμάτων. Η εξεταζόμενη επιχείρηση αναλύεται σε έξι κεφάλαια που έχουν ως στόχο την ανάλυση σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί προθάλαμο για την ανάλυση της μελέτης της εταιρείας καθώς συντελείται εμβάθυνση σε βασικές θεωρητικές έννοιες του στρατηγικού μάνατζμεντ, οι οποίες είναι απαραίτητες για την κατανόηση της λειτουργίας της επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος στα γενικά χαρακτηριστικά του κλάδου στον οποίο ανήκει η εταιρεία, των τυποποιημένων αρτοπαρασκευασμάτων. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται δεδομένα σχετικά με τους ανταγωνιστές, την αγορά και την ζήτηση, τα κανάλια διανομής αλλά και τα υποκατάστατα προϊόντα. Η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας αποτελεί το τρίτο κεφάλαιο της εργασίας. Η ανάλυση περιλαμβάνει στοιχεία της ιστορικής αναδρομής, του οράματος, της αποστολής, του οργανογράμματος, του δικτύου διανομής και της οικονομικής κατάστασης της εταιρείας. Στο τέταρτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας μέσω της ανάλυσης PEST όσον αφορά στο γενικευμένο περιβάλλον της εταιρίας και μέσω του μοντέλου των πέντε δυνάμεων του Porter για το άμεσο περιβάλλον. Η εναρμόνιση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος συντελείται μέσω της ανάλυσης SWOT στο πέμπτο κεφάλαιο της εργασίας, όπου διακρίνονται οι δυνάμεις και αδυναμίες του εσωτερικού περιβάλλοντος και συνδέονται με τις ευκαιρίες και απειλές του εξωτερικού περιβάλλοντος. Στο τελευταίο κεφάλαιο της ανάλυσης παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές κινήσεις της εταιρείας σε επιχειρησιακό, επιχειρηματικό και λειτουργικό επίπεδο. Τέλος, αξιολογούνται οι παρούσες στρατηγικές της εταιρείας και παρατίθεται εναλλακτική στρατηγική που δύναται να ακολουθήσει η εταιρεία.el
dc.format.extent128el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ στο ελληνικό περιβάλλον - Μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΠεριβάλλονel
dc.subject.keywordΑνάλυση PESTel
dc.subject.keywordΑνάλυση SWOTel
dc.subject.keywordΚλάδος τροφίμωνel
dc.date.defense2019-07


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»