Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΒαγιάνου, Μαριάννα
dc.date.accessioned2019-06-28T11:11:13Z
dc.date.available2019-06-28T11:11:13Z
dc.date.issued2019-06-27
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12051
dc.description.abstractΗ μεταπτυχιακή έρευνα με τίτλο: «Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω της πλατφόρμας Moodle, στο μάθημα της Ιστορίας της Β’ γυμνασίου» αποτελεί μία έρευνα που έγινε στα πλαίσια του Π.Μ.Σ. «Ηλεκτρονική Μάθηση» του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Πρόκειται για μία ποσοτική έρευνα με λίγα ποιοτικά στοιχεία. Τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ερωτηματολόγια. Απαντήθηκαν από ένα δείγμα 22 ατόμων που ήταν φοιτητές ή απόφοιτοι εκπαιδευτικοί διαφόρων κλάδων. Η διάρκεια του ερευνητικού σταδίου της εργασίας ήταν δύο μήνες. Τα αποτελέσματα ως προς τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν ήταν θετικά. Συγκεκριμένα, τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν ήταν τα εξής: R.Q.1 «Πώς αξιολογούν οι εκπαιδευτικοί την εκπαιδευτική δυναμική και τις διευκολύνσεις της πλατφόρμας Moodle, οι οποίες συνεισφέρουν ως προς την απόδοση των μαθητών με τεχνικές όπως motivation, digital storytelling ;» και R.Q.2: «Πώς αξιολογούν οι εκπαιδευτικοί την εκπαιδευτική δυναμική και τις διευκολύνσεις της ροής σεναρίου κατά το μοντέλο ARCS ως προς το case study: Βυζαντινή Ιστορία και Αρχαιολογία/Τέχνη στη Β’ Γυμνασίου; 2.1 Ως προς τη διατήρηση του ενδιαφέροντος και της περιέργειας (Προσοχή- Attention); 2.2 Ως προς τη σύνδεση της διδασκαλίας με ζητήματα που θεωρούν οι συμμετέχοντες σημαντικά, όπως τα ενδιαφέροντα, οι πρότερες εμπειρίες και οι ανάγκες των εκπαιδευόμενων (Σχετικότητα- Relevance); 2.3 Ως προς την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των συμμετεχόντων για επιτυχία (Εμπιστοσύνη- Confidence); 2.4 Ως προς την ικανοποίηση των συμμετεχόντων από τη μαθησιακή διαδικασία (Ικανοποίηση- Satisfac tion);». Ο ερευνητικός στόχος σε επίπεδο εκπαιδευτικού σχεδιασμού (Instructional design level) είναι η ανάπτυξη ενός e-course αξιοποιώντας το εργαλείο MoodleCloud για την μάθηση Βυζαντινής Ιστορίας, Τέχνης, Μουσειακής αγωγής/ Αρχαιολογίας στην τάξη της Β’ Γυμνασίου, βασισμένο στη θεωρία των κινήτρων ARCS του Keller (1979) και στην ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling). Βάσει των απαντήσεων και στατιστικών αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου, οι ερωτηθέντες θεώρησαν πως το Moodle έχει την εκπαιδευτική δυναμική και τις διευκολύνσεις που συνεισφέρουν ως προς την απόδοση των μαθητών με τεχνικές όπως motivation, digital storytelling. Επίσης, ως προς το δεύτερο ερευνητικό ερώτημα, οι εκ παιδευτικοί θεωρούν ότι το μοντέλο ARCS εφαρμόζεται επιτυχώς μέσα από τις συνιστώσες του, Προσοχή/Attention, Οικειότητα/Relevance, Αυτοπεποίθηση/Confidence, Ικανοποίηση/Satisfaction. Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, πως μελλοντική έρευνα σε μεγαλύτερο δείγμα και εφαρμογή σε μαθητές θα ενισχύσουν την αξιοπιστία της παρούσας ερευνητικής προσπάθειας.el
dc.format.extent222el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω της πλατφόρμας Moodle στο μάθημα της Ιστορίας της Β’ γυμνασίουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe postgraduate research: "Design and development educational content in E-Learning through Moodle in the Course of History of Second High School" is a research that took place within the framework of the Postgraduate Program: "E-learning" of the Department of Digital Systems of the University of Piraeus. This is a quantitative survey with few qualitative data. The research tools used were questionnaires. They were responded by a sample of 22 people who were students or graduates of various sectors. The duration of the research phase of the work was two months. The results of the research questions raised were positive. In particular, the research questions were as follow: R.Q.1 "How do teachers evaluate the educational potential and the facilities of the Moodle platform, which contribute to pupils' performance through techniques such as motivation, digital storytelling?" And R.Q.2: "How do teachers evaluate the learning potential and the scenario flow scenarios in the case study: Byzantine History and Archeology / Art of Second Grade High School where is applied the ARCS model? 2.1 As to conservation of interest and curiosity (Attention)? 2.2 In terms of linking teaching to issues that the participants consider important, such as interests, past experiences and learner’s needs (Relevance-Relevance)? 2.3 In terms of enhancing participants' self-confidence for success (Trust-Confidence)? 2.4 Concerning the satisfaction of the participants in the learning process (Satisfaction)? ". The research goal in the field of educational design is to develop an e-course using the MoodleCloud tool to learn Byzantine History, Art, Archaeology in the Second Grade of High School, based on the ARCS Motivation Theory Keller (1979) and digital storytelling. Taking into consideration the answers and statistical results of the questionnaire, the respondents considered that Moodle has the educational dynamics and facilities that contribute to pupils' performance through techniques such as motivation, digital storytelling. Also, with regard to the second research question, teachers believe that the ARCS model is successfully implemented through its components, Attention, Relevance, Confidence, Satisfaction. In conclusion, future research into a larger sample and application to students will enhance the credibility of this research effort.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΠλατφόρμα MoodleCloudel
dc.subject.keywordΔιαθεματικότηταel
dc.subject.keywordΒυζαντινή Ιστορία και Τέχνη / Αρχαιολογίαel
dc.subject.keywordΨηφιακή αφήγησηel
dc.subject.keywordΘεωρία κινήτρων ARCS του Keller (1979)el
dc.subject.keywordΜοντέλο Addieel
dc.subject.keyworde-Learningel
dc.subject.keywordMoodleCloud platformel
dc.subject.keywordInterdisciplinarityel
dc.subject.keywordDigital storytellingel
dc.subject.keywordKeller's ARCS motivation theory (1979)el
dc.subject.keywordAddie modelel
dc.subject.keywordByzantine History and Art / Archaeologyel
dc.date.defense2019-02-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»