Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΨάλτη, Ελένη - Φωτεινή
dc.date.accessioned2019-06-24T07:24:33Z
dc.date.available2019-06-24T07:24:33Z
dc.date.issued2019-05-26
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12041
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύεται το στρατηγικό μάνατζμεντ και η συμβολή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος όπως αυτό έχει οριστεί κατά τον Porter, εξετάζονται η θεωρία αλυσίδας – αξίας και η θεωρία πόρων και ικανοτήτων. Στο δεύτερο κεφάλαιο, προχωράμε στην ανάλυση της έννοιας του ηλεκτρονικού επιχειρείν, με έμφαση να δίνεται στο e-business, το e-commerce, το e-mobile. Αναλύονται οι τύποι και οι κατηγορίες του ηλεκτρονικού επιχειρείν, η συμβολή του Διαδικτύου στη δραστηριοποίηση και την εξέλιξη των εταιρειών με τα θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά που αυτή διαθέτει. Ακόμα, στο ίδιο κεφάλαιο εξετάζεται το ζήτημα της ασφάλειας στο Διαδίκτυο και αναλύονται οι κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο κεφάλαιο του παρόντος πονήματος, εξετάζονται σε θεωρητικό πλαίσιο τα συστατικά τα οποία καθιστούν την παρουσία μιας επιχείρησης ισχυρή στο Διαδίκτυο σε συνάρτηση πάντα με την αξία που προσδίδει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αναλύονται τα βασικά μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν και τα αποτελέσματα του στη στρατηγική των επιχειρήσεων και φυσικά, ο ρόλος του μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο του παρόντος, παρουσιάζεται και εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης της συγκεκριμένης εργασίας, τα χαρακτηριστικά του κλάδου στον οποίο η επιχείρηση που αποτελεί την μελέτη περίπτωσης δραστηριοποιείται, δηλαδή ο κλάδος του ελαιολάδου και γίνεται προσπάθεια αποτίμησης της πορείας και των δυνατοτήτων της εν λόγω επιχείρησης με τη βοήθεια της SWOT Analysis και της Porter Analysis.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗλεκτρονικό επιχειρείν και στρατηγικό μάνατζμεντ: ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος και εξωτερικού περιβάλλοντος, Μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keyworde-Businessel
dc.subject.keyworde-Commerceel
dc.subject.keyworde-Mobileel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.date.defense2019-06-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»