Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαρπούζης, Κώστας
dc.contributor.authorΚορκοδείλου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2019-05-30T08:27:26Z
dc.date.available2019-05-30T08:27:26Z
dc.date.issued2019-05-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11996
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία βασίστηκε στο ψηφιακό παιχνίδι, My Dream Theater, το οποίο δημιουργήθηκε από μία ερευνητική ομάδα της Ελλάδας, της Πορτογαλίας και της Αγγλίας, στο πλαίσιο του Project Siren. Αποσπώντας αξιότιμες κριτικές βραβεύτηκε ως “Best of Science and Technology Policy” από την “Serious Games Society” το 2013, ενώ βρίσκεται στην 4η θέση της λίστας Great Examples της επιτροπής “Office of Science and Technology Policy” του Λευκού Οίκο. Το ψηφιακό παιχνίδι εφαρμόστηκε σε σχολική τάξη, ως εκπαιδευτική παρέμβαση βασισμένο σε εκπαιδευτικό σενάριο. Στόχος της έρευνας αποτέλεσε η εκμαίευση του τρόπου με τον οποίο οι μαθητές διαχειρίζονται και επιλύουν μία σύγκρουση στην καθημερινότητά τους. Επιπροσθέτως, η έρευνα μελέτησε κατά πόσο υπήρξε μεταβολή ενδιαφέροντος των μαθητών και αν η συνεισφορά της παρούσας εργασίας επέφερε σημαντικά αποτελέσματα στην άμεση διαχείριση και επίλυση των συγκρούσεων. Για την συλλογή των δεδομένων δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο συλλογής δεδομένων προελέγχου και μεταελέγχου καθώς και ερωτηματολόγιο αξιολόγησης παιχνιδιού. Στην έρευνα συμμετείχαν 18 μαθητές ΣΤ΄ δημοτικού ιδιωτικού σχολείου με διάρκεια 2 βδομάδες και 4 εκπαιδευτικές παρεμβάσεις. Η συμβολή της παρούσας εργασίας έγκειται στα σημαντικά αποτελέσματα που προέκυψαν σχετικά με την θετική επίδραση του παιχνιδιού και την αύξηση του ενδιαφέροντος που παρουσίασαν οι συμμετέχοντες κατά την διάρκεια των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.el
dc.format.extent145el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑξιολόγηση χρήσης ψηφιακού παιχνιδιού, serious game, για τη βελτίωση και την εκμάθηση της διαχείρισης και επίλυσης συγκρούσεων των μαθητών στο σχολικό περιβάλλονel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis diploma thesis was based on the digital game “My Dream Theater” which was jointly developed by research teams based in Greece, Portugal and England, as part of the Project Siren. The game was awarded the "Best Science and Technology Policy" by the "Serious Games Company" in 2013, while it got honored reviews and was ranked 4th in the Great Examples list of the “Office of Science and Technology Policy” of the White House. The digital game was implemented in the classroom as an educational intervention based on a given training scenario. The aim of the research was to investigate how students manage and resolve conflicts in their everyday lives. In addition, the study examined whether there was a change in student interest and whether the contribution of this work brought significant results in direct conflict management and resolution. A pre-audit and post-review data collection questionnaire, as well as a game assessment questionnaire were created to collect the data. The survey involved 18 elementary school pupils with a duration of 2 weeks and 4 educational interventions. The contribution of this work lies in the important results that have emerged regarding the positive effect of the game and the increased interest shown by the participants during the educational interventions.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subject.keywordΕπίλυση συγκρούσεωνel
dc.subject.keywordConflict resolution gameel
dc.subject.keywordSerious gamesel
dc.date.defense2019-05-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»