Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ψηφιακή εκπαίδευση στο πλαίσιο των στόχων βιώσιμης ανάπτυξη του ΟΗΕ

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΝάτση, Άννα
dc.date.accessioned2019-04-09T05:32:21Z
dc.date.available2019-04-09T05:32:21Z
dc.date.issued2019-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11918
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά τη χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και πως αυτή μπορεί να επιταχύνει την επίτευξη του Στόχου 4 των στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, ο οποίος αφορά στην ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση. Η διερεύνηση του θέματος γίνεται, κατά κύριο λόγο, βάσει βιβλιογραφικής ανασκόπησης, επιστημονικών άρθρων και αναφορών που έχουν δημοσιευτεί για το θέμα από την ηλεκτρονική βιβλιοθήκη της UNESCO. Αρχικά δίνονται οι ορισμοί της ψηφιακής/ ηλεκτρονικής εκπαίδευσης (digital education) και της Βιώσιμης Ανάπτυξης (Sustainable Development). Επιχειρείται να βρεθεί ένας κοινός παρονομαστής ανάμεσα στις δύο έννοιες, παρατίθενται ακροθιγώς οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης και γίνεται εκτενής αναφορά στο στόχο 4, που αφορά στην εκπαίδευση και στη σημαντικότητα του για την επίτευξη των υπόλοιπων στόχων. Επιπλέον, επιχειρείται μια πρώτη εκτίμηση για τον ρόλο των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην επίτευξη του στόχου 4 και αναφέρονται ορισμένες από τις μορφές ψηφιακής μάθησης. Σημαντικό μέρος της εργασίας καταλαμβάνει η παρουσίαση των ευπαθών ομάδων που είναι πιο πιθανό να αποκλειστούν από την εκπαιδευτική διαδικασία και κυρίως όσων βρίσκονται στις αναπτυσσόμενες χώρες. Στο πλαίσιο της καταγραφής των ομάδων αυτών, γίνεται αναφορά στις ΤΠΕ και πως μπορούν να βοηθήσουν τα άτομα αυτά να αποκτήσουν πρόσβαση στην εκπαίδευση. Επίσης, παρουσιάζονται δράσεις και πρωτοβουλίες, ιδιωτικού και δημόσιου χαρακτήρα, που πραγματοποιήθηκαν για αυτόν τον σκοπό. Τέλος, αναφέρονται οι χώρες που έχουν επιτύχει σε σημαντικό βαθμό των στόχο 4 και ο ρόλος των ΤΠΕ στο εκπαιδευτικό τους σύστημα. Επιπρόσθετα, αναλύεται και περιγράφεται η υπάρχουσα κατάσταση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, αναφορικά με τους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και την ένταξη των ΤΠΕ στο πρόγραμμα σπουδών. Προκειμένου να έχουμε μια συνολική εικόνα των δυνατοτήτων των νέων ψηφιακών μέσων, μελετάται η ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα Νew School και η ενδεχόμενη ενσωμάτωσή της στην σχολικό πρόγραμμα. Το τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα συμπεράσματα της παρούσας εργασίας και γίνεται μια ανασκόπηση των όσων παρουσιάστηκαν στην εργασία.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ ψηφιακή εκπαίδευση στο πλαίσιο των στόχων βιώσιμης ανάπτυξη του ΟΗΕel
dc.title.alternativeDigital education in framework of UN's sustainable development goalsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΨηφιακή εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΤεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)el
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκή Ένωσηel
dc.date.defense2019-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»