Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦιλιππάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΠιπερίδου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2019-03-26T09:57:09Z
dc.date.available2019-03-26T09:57:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11900
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερεύνησε στο μάθημα των μαθηματικών και συγκεκριμένα στην ενότητα των δεκαδικών αριθμών: α) τη συμβολή των μαθησιακών έργων, ψηφιακής μορφής ή μη, με διαφοροποίηση στο περιεχόμενο και το βαθμό δυσκολίας β) την επίδραση της συνεχούς διαμορφωτικής αξιολόγησης και γ) την επιρροή του ψηφιακού περιβάλλοντος του Edmodo, στη μαθησιακή εξέλιξη των μαθητών. Είκοσι τέσσερις μαθητές της Δ΄ τάξης δημοτικού ενός σχολείου στο κέντρο της Αθήνας επιλέχθηκαν και χωρίστηκαν σε τρεις μαθησιακές ομάδες (αρχάριοι-μεσαίοι-προχωρημένοι) με κριτήριο τη μαθησιακή τους ετοιμότητα. Σε διάρκεια οχτώ διδακτικών συναντήσεων, χορηγήθηκαν στους μαθητές δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν με στρατηγικές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και η εφαρμογή τους στηρίχτηκε στο παιδαγωγικό μοντέλο της Αναθεωρημένης Ταξινομίας του Bloom και τη Μικτή Μάθηση αξιοποιώντας τις δυνατότητες του ψηφιακού περιβάλλοντος του Edmodo. Από τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν από τη διεξαγωγή της πειραματικής διαδικασίας προέκυψε επαλήθευση του συνόλου των εναλλακτικών υποθέσεων που διατυπώθηκαν με άξονα τα ερευνητικά ερωτήματα, συνεπώς αναλογικά προκύπτει ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν επιτυχημένο ως προς την επίτευξη των τιθέμενων στόχων. Επίσης, στο τέλος της εργασίας παρατίθενται κάποιες προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent143el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιαφοροποιημένη διδασκαλία στα μαθηματικά σε τάξη μικτών ικανοτήτων του Δημοτικού με τη χρήση του ψηφιακού περιβάλλοντος Edmodoel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis thesis explores a) the contribution of learning projects - digital or non digital – differentiated in content and degree of difficulty, b) the effect of continuous formative assessment and c) the influence of the Edmodo digital environment on the learning development of students in D class mathematics and specifically the decimal numbers unit. Twenty-four D class students of an elementary school downtown Athens were selected and divided in three learning groups (beginners, regular, advanced) based on their learning readiness. Over a period of seven teaching meetings, the students were given activities planned with differentiated teaching strategies and their implementation was based on Bloom’s Revised Taxonomy pedagogical model and Mixed Learning exploiting the potential of the Edmodo digital environment. The statistical analysis of the data collected through empirical research reveals the verification of all the alternative hypotheses that were listed according to the research questions. Consequently, in proportion it results that the educational programme was successful as far as the goals put are concerned. Finally, this thesis is concluded by listing some suggestions for further research.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΔιαφοροποιημένη διδασκαλίαel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordΜαθηματικάel
dc.subject.keywordΔεκαδικοί αριθμοίel
dc.subject.keywordΔημοτικόel
dc.subject.keywordΜικτές ικανότητεςel
dc.subject.keywordEdmodoel
dc.subject.keywordΑναθεωρημένη ταξινομία Bloomel
dc.subject.keywordΜικτή μάθησηel
dc.date.defense2019-02-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»