Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΒεργαδή, Ηρώ
dc.date.accessioned2019-02-26T12:02:32Z
dc.date.available2019-02-26T12:02:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11875
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση και ανάλυση της ευρείας έννοιας της επιχειρηματικότητας μέσα από την παρουσίαση των βασικών ορισμών και μορφών αυτής, καθώς επίσης και των προσδιοριστικών παραγόντων που την επηρεάζουν. Παράλληλα, αποτυπώνεται η εικόνα της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες χώρες με τη χρήση δεικτών μέτρησης. Στο επίκεντρο, ωστόσο, αυτής της μελέτης βρίσκεται η σύγχρονη επιχείρηση και η δραστηριοποίησή της στο συνεχώς μεταβαλλόμενο εξωτερικό περιβάλλον, με παρουσίαση της μορφής εκείνης της επιχείρησης, η οποία συναντάται περισσότερο στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο για την οικονομία τόσο της χώρας όσο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης γενικότερα, ήτοι τη μικρή και μεσαία επιχείρηση, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζεται και μια πιο σύγχρονη μορφή επιχείρησης, η νεοφυής επιχείρηση. Περαιτέρω, στην παρούσα εργασία περιγράφονται οι στρατηγικοί στόχοι που θέτουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις ερευνώντας τις ακόλουθες έννοιες: καινοτομία, δημιουργικότητα, περιβάλλον τεχνολογίας πληροφορικής και εποχή της γνώσης.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιαστάσεις της σύγχρονης επιχειρηματικότητας: η περίπτωση της Ελλάδαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe aim of the present study is the quest and analysis of the broad term of entrepreneurship by presenting its main definitions and forms, as well as the determining factors that influence it. At the same time, entrepreneurship in Greece is presented through the usage of indicators. However, in the center of this study lies the contemporary business and its activity in the constantly changing external environment, through presenting this form of enterprise, which is the most common one in Greece and in the European Union and plays an important role both on the country’s economy and on the European Union’s economy, namely the small or medium-sized enterprise, while a contemporary form of enterprise, start-up, is also described. Furthermore, this paper introduces the strategic goals raised by businesses by examining the following terms: innovation, creativity, information technology environment and knowledge era.el
dc.contributor.masterΔίκαιο και Οικονομίαel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΜικρές και μεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΝεοφυείς επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΔημιουργικότηταel
dc.subject.keywordΤεχνολογία πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΕποχή της γνώσηςel
dc.date.defense2019-02-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»