Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαιδευτικό σύστημα εκμάθησης επιτραπέζιων παιχνιδιών με δυνατότητα αξιολόγησης θεωρίας και ασκήσεων

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΚάββαλος, Εμμανουήλ - Βασίλειος
dc.date.accessioned2019-02-12T09:30:34Z
dc.date.available2019-02-12T09:30:34Z
dc.date.issued2019-01-20
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11858
dc.description.abstractΕδώ και μερικά χρόνια, το e-learning έχει μπει στη ζωή μας και κυριολεκτικά έχει λύσει τα χέρια πολλών, καθώς καταργεί κυρίως τον χώρο αλλά και το χρόνο της εκμάθησης. Με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής μπορεί να συνδεθεί στο διαδίκτυο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να διευρύνει τις γνώσεις του και να εκπαιδευτεί σε ζητήματα που αφορούν τη εργασία ή ακόμη και την διασκέδασή του. Το παρόν e-learning αφορά την διασκέδαση και ως κύριο στόχο έχει την απλή, εύκολη και γρήγορη εκμάθηση επιτραπέζιων παιχνιδιών μέσα από ένα περιβάλλον ευχάριστο. Δίνεται επίσης η δυνατότητα επαλήθευσης των γνώσεων που μόλις αποκτήθηκαν με συμμετοχή σε επαναληπτικά τεστ, αλλά και η επικοινωνία μεταξύ των χρηστών μέσα από forum, ανταλλάσσοντας έτσι ιδέες, απόψεις ή απορίες. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι δυνατότητες του προγράμματος, οι λειτουργίες που υποστηρίζει το πρόγραμμα ανάλογα τον χρήστη και το ίδιο το πρόγραμμα σε λειτουργία. Τέλος αναφέρονται συμπεράσματα και μελλοντικές προοπτικές.el
dc.format.extent53el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕκπαιδευτικό σύστημα εκμάθησης επιτραπέζιων παιχνιδιών με δυνατότητα αξιολόγησης θεωρίας και ασκήσεωνel
dc.title.alternativeA collaborative tutoring system for learning board games with rating of domain and test objectsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENFor a few years, e-learning has come into our lives and literally has solved the hands of many as it abolishes the space and time of learning. By using any device that can connect to the internet, the person can expand their knowledge and be trained on issues related to work or even entertainment This e-learning is about fun and the main goal is simple, easy and quick learning of board games through a pleasant environment. It is also possible to verify the knowledge that has just been acquired by participating in iterative tests, as well as the communication between users through forum, thus exchanging ideas, opinions or queries. The program features, the functions that support the user-program and the program itself are presented in detail. Finally, conclusions and future prospects are mentioned.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΙστοσελίδες (Web sites)el
dc.subject.keyworde-Learningel
dc.subject.keywordHTMLel
dc.subject.keywordPHPel
dc.subject.keywordCSSel
dc.subject.keywordJavascriptel
dc.subject.keywordΕπιτραπέζια παιχνίδιαel
dc.subject.keywordBoard gamesel
dc.subject.keywordCollaborative learningel
dc.subject.keywordIntelligent tutoring systemsel
dc.date.defense2019-01-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»