dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Βαλάνος, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2019-01-10T10:13:10Z | |
dc.date.available | 2019-01-10T10:13:10Z | |
dc.date.issued | 2018-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11832 | |
dc.description.abstract | Το League of Legends είναι ένα ευρέως διαδεδομένο online multiplayer game το οποίο διατηρεί την παρουσία του στο προσκήνιο των online παιχνιδιών εδώ και περίπου δέκα χρόνια. Με πάνω από 32 εκατομμύρια χρήστες, το League of Legends εμπεριέχει μία κοινότητα η οποία αποτελείται τόσο από απλούς χρήστες, όσο και από επαγγελματίες παίκτες οι οποίοι ανταγωνίζονται σε παγκόσμιες διοργανώσεις με σκοπό μεγάλα χρηματικά έπαθλα.
Μέσα σε αυτήν την κοινότητα υπάρχουν, ακόμα και μετά από 10 χρόνια, νέοι χρήστες οι οποίοι προσπαθούν να κατανοήσουν τους περίπλοκους μηχανισμούς του παιχνιδιού, να εισαχθούν σε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι το οποίο εμπεριέχει περισσότερους από 100 χαρακτήρες προς επιλογή και να συνυπάρξουν σε μια κοινότητα που δυστυχώς δεν συγχωρεί λάθη ακόμα και στους ερασιτέχνες.
Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε η δημιουργία μιας διαδικτυακής εφαρμογής, με σκοπό της βοήθεια των αρχάριων παικτών, το οποίο θα τους καθοδηγήσει μέσα από την πληθώρα διαθέσιμων χαρακτήρων του παιχνιδιού, καθώς και στην οργάνωση και την επικοινωνία με άλλους χρήστες, με σκοπό να τους βοηθήσει να αναπτύξουν το δικό τους κοινωνικό δίκτυο χρηστών μέσα από το οποίο θα μπορούν να αναπτύσσουν σχέσεις συνεργασίας και να συγκροτήσουν οργανωμένες και ολοκληρωμένες ομάδες. | el |
dc.format.extent | 47 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εφαρμογή αλγορίθμων εξατομίκευσης και ομαδοποίησης για το διαδικτυακό παιχνίδι League of Legends | el |
dc.title.alternative | Application of personalization and clustering algorithms for the online game League of Legends | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | League of Legends is a widespread online multiplayer game that has been in the forefront of online games for about ten years. With over 32 million users, the League of Legends has a community that consists of both casual users and professional gamers who compete in global events for big money prizes.
Within this community there are, even after 10 years, new users who are trying to understand the complex mechanisms of the game, to enter into a competitive game with more than 100 characters to choose from and coexist in a community that unfortunately does not even forgive mistakes for amateurs.
For this reason, it was decided to create an online application as a helper to novice players, which will guide them through the many available characters of the game, as well as in organizing and communicating with other users, in order to help them develop their own a social network of users through which they can develop cooperative relationships and set up organized and integrated teams. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | K-Means | el |
dc.subject.keyword | K-Means++ | el |
dc.subject.keyword | League Of Legends | el |
dc.subject.keyword | REST | el |
dc.subject.keyword | Εξατομίκευση | el |
dc.subject.keyword | Web application | el |
dc.subject.keyword | Android application | el |
dc.date.defense | 2018-12-08 | |